Gratis verzending vanaf € 50,-
60 dagen "niet-goed-geld-terug" garantie
Voor 23:00 besteld, morgen in huis
3 jaar Bax-shop garantie

Track & Trace

Online traceren van de bestelling
Als u ervoor heeft gekozen om uw bestelling te laten bezorgen door een van onze vervoerders, krijgt u een tracking-code. Deze code wordt per e-mail verstuurd door Bax-shop zodra de bestelling is verzonden. Meestal worden deze e-mails ’s nachts gestuurd. Vervolgens kunt u op de website van de vervoerder uw pakket volgen. Het is mogelijk dat de code nog niet actief is op het moment dat u de e-mail binnenkrijgt. Is dat het geval, dan kunt u het op een later tijdstip nog eens proberen.

Niet thuis?
Wanneer bij een BPost-aflevering de vervoerder niemand aantreft, wordt de zending de volgende (werk)dag opnieuw aangeboden. Als deze levering ook gemist wordt, kunt u het product binnen drie weken na de leverdatum op een afhaallocatie afhalen.

Vertraging
Onze vervoerder doet in uitzonderlijke gevallen iets langer over de aflevering van een bestelling. In plaats van 24 uur kan dit een werkdag langer duren. Dit probleem treedt meestal op bij verzendingen met een gewicht hoger dan 30 kg of met een lengte van meer dan 150 cm. Het streven blijft altijd uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Indien u uw bestelling drie werkdagen na verzending nog niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 03 60 52 226.

Verzending via Bpost
Wordt uw pakket via Bpost verzonden, dan kunt u via www.bpost.be/track/ de route die uw pakket aflegt nauwkeurig in de gaten houden. U hebt dan wel de tracking-code nodig die u krijgt toegestuurd door Bax-shop. Ook kunt u op die website, middels uw code en postcode, de bezorging eventueel wijzigen. U geeft bijvoorbeeld aan dat de vervoerder het pakket bij de buren mag afgeven, of wellicht op een ander adres en ander tijdstip.