Gratis verzending vanaf € 50,-
60 dagen "niet-goed-geld-terug" garantie
Voor 23:00 besteld, morgen in huis
3 jaar Bax Music garantie

Klachten en suggesties

Bax Music verbetert continu zijn website, assortiment en service. We horen het graag als je verbeterpunten ziet!

Ik heb een suggestie!

Suggesties doorgeven kan op onderstaande manieren.

Bax Music Forum

Het Bax Music Forum is een plek waar muziekliefhebbers kunnen praten over de meest uiteenlopende onderwerpen. Bespreek producten, deel je muziekkennis, plaats oproepjes of geef je mening over de website, de service en het assortiment van Bax Music. Het Forum wordt beheerd door onze eigen medewerkers.

Helpdesk

Liever één op één communiceren? Neem contact op met onze Helpdesk en laat ons weten wat je opmerking, vraag, idee of verbeterpunt is. Uiteraard krijg je een reactie.

> Bax Music Forum
> Helpdesk

Ik heb een klacht!

Een vervelende ervaring kunnen we niet ongedaan maken. Wel kunnen we de situatie hopelijk een positieve wending geven. Bovendien leren we graag van onze fouten!

1. Klantenservice-pagina's

We vragen je om eerst onze Klantendienst-pagina's te raadplegen. Misschien vind je hier een logische verklaring voor de onverwachte gang van zaken. 

2. Helpdesk

Je hebt onze Klantendienst-pagina's bekeken, maar je bent nog steeds niet tevreden. Neem in dat geval contact op met onze Helpdesk. We zullen binnen zeven dagen een inhoudelijke reactie geven op je klacht. Hopelijk vinden we samen een oplossing én kunnen we deze situatie in de toekomst voorkomen.

3. Geschillencommissie

Als je er niet uitkomt met onze Klantendienst-pagina's of Helpdesk, dan kun je je wenden tot de geschillencommissie van ons keurmerk BeCommerce.

Ook is het mogelijk om je klacht voor te leggen aan de Onlinegeschillenbeslechting van het Europees ODR Platform.  

> Klantendienst-pagina's
> Helpdesk
> BeCommerce Geschillencommissie
> Onlinegeschillenbeslechting (Europees ODR Platform)