Gratis verzending vanaf € 50,-
60 dagen "niet-goed-geld-terug" garantie
Voor 23:00 besteld, morgen in huis
3 jaar Bax Music garantie

Reparaties

Is je product defect? Zowel binnen als buiten de garantietermijn kun je het product laten repareren.

Reparaties binnen garantietermijn | Reparaties buiten garantietermijn | Status van je reparatie

Reparaties binnen garantietermijn

Is je product defect als gevolg van een fabricagefout en zit er nog garantie op?

> Informatie over garantie

Reparaties buiten garantietermijn

Als je geen recht (meer) hebt op garantie, kun je een product nog wel laten repareren. Het terugsturen is dan gratis, maar voor de reparatie moet je betalen. Het gaat als volgt:

  • 1. Je stuurt het product naar ons op. (Let op: voor Skullcandy, Beats by Dre, Ricatech, Native Instruments, Philips Recorders, Olympus Recorders en Optoma geldt een afwijkende reparatie-procedure.)

  • 2. We onderzoeken het product.

  • 3. Daarna sturen we je een reparatie-prijsopgave. Er worden altijd drie mogelijkheden geboden:
    • Optie 1: Je gaat akkoord met de aangegeven reparatiekosten, waarna het product gerepareerd wordt. Kleine reparaties doet Bax Music soms zelf. Meestal sturen we het product echter op naar een reparatiecentrum of de leverancier. De afhandeling kan in totaal 3 à 4 weken duren, gerekend vanaf het moment dat we het product van je ontvangen hebben totdat je het weer in huis hebt.
    • Optie 2: Je gaat niet akkoord met de aangegeven reparatiekosten, waarna we het product weer naar je terugsturen. Er worden € 50,- onderzoekskosten gerekend, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
    • Optie 3: Je laat het product kosteloos op milieuvriendelijke wijze vernietigen.

  • 4. We willen je vragen om binnen 5 werkdagen op de reparatie-prijsopgave te reageren om te voorkomen dat de retourzending vertraging oploopt. Als we geen reactie ontvangen, zijn we na drie herinneringen (uiterlijk een maand na het versturen van de prijsopgave) genoodzaakt om € 50,- onderzoekskosten, inclusief BTW en exclusief verzendkosten in rekening te brengen. Je krijgt het product dan ongerepareerd retour gestuurd. 

Let op:

  • Als we geen defect vinden, rekenen we € 50,- onderzoekskosten, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
  • Op de herstelwerkzaamheden heb je 90 dagen garantie.

> Direct je retourzending aanmelden
> Informatie over garantie

Status van je reparatie

> Informatie over de status van reparaties