Gratis verzending vanaf € 50,-
60 dagen "niet-goed-geld-terug" garantie
Voor 23:00 besteld, morgen in huis
3 jaar Bax Music garantie

Terugbetaald worden

Heb je een bestelling geannuleerd, gewijzigd, geweigerd of teruggestuurd? Het bedrag dat we aan je verschuldigd zijn, krijg je zo snel mogelijk terug van ons. Hieronder lees je hoe dat werkt en hoe lang het ongeveer duurt.

Bij annuleren of wijzigen

Stel, je hebt een bestelling veranderd, geannuleerd of geweigerd, maar je hebt er al voor betaald. We storten dan het aankoopbedrag terug op de bankrekening, creditcard of het Paypal-account waarmee de bestelling betaald is. Dat doen we zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 15 dagen na terugzending. In de praktijk zal dit ongeveer 2 tot 5 werkdagen in beslag nemen. Extra verzend- of betaalkosten, voor bijvoorbeeld 'Op Afspraak in Tijdvak', worden niet terugbetaald. Heb je naar aanleiding van een annulering of wijziging nog vragen? Neem dan contact op met onze Helpdesk.

> Bestelling wijzigen of annuleren
> Contact

Bij retouren

Alle tegoeden die ontstaan bij een retourzending worden teruggestort binnen 5 werkdagen na de dag dat de retourzending in behandeling is genomen. We wachten met terugbetaling tot we de producten hebben teruggekregen, of tot je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden.

Op welke rekening wordt het bedrag teruggestort?

Bij het aanmelden van je retourzending kun je kiezen: 

  • Het bedrag terug laten storten op dezelfde manier zoals je betaald hebt. Bijvoorbeeld creditcard, Paypal of bankrekening.
  • Of het bedrag terug laten storten op een specifieke bankrekening. Je moet dan een IBAN-rekeningnummer invullen.

Kies je voor de eerste optie en heb je destijds betaald met bijvoorbeeld creditcard, controleer dan je creditcard-overzicht om te zien of we het bedrag al hebben teruggestort.

> Bestellingen retourneren
> Status van retour