Gerard M.
9 januari 2020
5
Schreef het volgende over Devine D-400 klasse D versterker 2x 200W @ 8 Ohm
Goede versterker voor deze prijs! hij maakt inderdaad wat lawaai bij de ventilatoren. Echter wanneer die in een case is ingebouwd merk ik het niet.
Jelle H.
3 mei 2019
1
Schreef het volgende over Devine D-400 klasse D versterker 2x 200W @ 8 Ohm
Hele slechte aankoop.
Allereerst maakte de ventilator een gigantisch kabaal wanneer hij aanstond. Daarnaast viel dit model regelmatig uit en liet dan een harde knal door de boxen horen. Na een paar weken teruggestuurd voor reparatie. Toen we hem terugkregen ging hij uberhaupt niet meer aan. Nogmaals teruggestuurd en nu voor de tweede keer retour. De boxen laten nu een hard knetterend geluid horen als ze aangesloten zijn aan de versterker, wat we bij geen enkele andere versterker hebben gehad wanneer die op dezelfde manier is aangesloten.
Los van de slechte reparatie en service is deze versterker niet aan te raden. Als dit model twee keer defect teruggestuurd is na een reparatie kan het niet anders dan dat hij extreem onbetrouwbaar is. Weggegooid geld.
zigge z.
28 juni 2017
4
Schreef het volgende over Devine D-400 klasse D versterker 2x 200W @ 8 Ohm
Hallo,
Na het niet leverbaar zijn van mijn eerdere keus, een behringer versterker, deze telefonisch besteld.
Hij werd netjes de volgde dag geleverd, super service zoals altijd.
De versterker zelf voelt degelijk aan, ziet er niet verkeerd uit en doet wat hij moet doen.
het enige minpunt wat ik zo kon opmerken is het gezoem dat de ventilatoren maken om de versterker te koelen maar aangezien dit voormij niet hinderlijk is vind ik het al met al een topding.
mvg,
zigge
Rob W.
3 maart 2017
5
Schreef het volgende over Devine D-400 klasse D versterker 2x 200W @ 8 Ohm
Top versterker voor weinig geld.
Ventilator is hoorbaar maar niet hinderlijk.
Willem H.
5 oktober 2016
5
Schreef het volgende over Devine D-400 klasse D versterker 2x 200W @ 8 Ohm
Mijn vorige versterker die ik voor mijn modelling gitaar setup gebruikte had een te laag vermogen waardoor deze bijna continue aan het clippen was. Uiteindelijk was bij een van de twee coaxiale speakers die ik gebruik, de hogetonen driver doorgebrand. Ik zocht dus een alternatief met meer vermogen en kwam uiteindelijk op de Devine D-400 uit. Het geluid is voor een D-klasse versterker behoorlijk goed en zeker voor de setup waarvoor ik hem gebruik. Weinig kleuring en goede bassen en hoge tonen. Ik heb nu voldoende vermogen en de Devine beschikt over diversen beveiligingen zodat ik nu naar verwachting langer kan genieten van mijn speakers (inmiddels de membranen van de hoge tonen units vervangen). Ik denk er zelfs over na om als extra een Devine D-600 erbij te kopen voor live gigs waardoor ik nog meer reserves heb en de versterker met gemak een lange tijd het nodige vermogen kan leveren. Ik ben zeer tevreden met het geluid en als bijkomende voordeel weegt deze versterker slechts 3,2 kg en is ie lekker compact. Dit is een aanrader voor alle modelling gitaristen onder ons (Line 6, Kemper en Roland VG-99). In combinatie met fullrange speakers klinkt de Devine D-400 heel neutraal en dat is nou net wat ik zocht. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon weg heel gunstig te noemen. Het enige minpuntje is het oogpriemende blauwe powerledje waardoor je in een donkere omgeving niet goed kan aflezen wat de stand is van de volume potmeters. Dit heb ik verholpen door er een geeltape over te plakken zodat je een aangenamere verlichte groene powerled krijgt.
Pieter K.
31 maart 2016
3
Schreef het volgende over Devine D-400 klasse D versterker 2x 200W @ 8 Ohm
Doet het prima klein en licht van gewicht
fabian b.
8 februari 2016
2
Schreef het volgende over Devine D-400 klasse D versterker 2x 200W @ 8 Ohm
heey met fabian ik ben niet tevreden deze versterker moet min 2x 300 watts leveren maar tot zo vere kom hij daar niet aan bij mij met gevolg steeds in zen beveiliging slaan word er gek van!!
ik heb hem nu met 2 soorten speaker sets draaiend op een feest gehad maar halve volume en nog er uit klapen ik ben zeer ontevreden over deze product het lijk mij niet goed dan wand de speakers zijn per stuk 250 watts 4 ohms bax shop heb u een oplossing groet fabian
Edwin B.
30 augustus 2015
2
Schreef het volgende over Devine D-400 klasse D versterker 2x 200W @ 8 Ohm
Jammer van de ventilator. Want de versterker zelf voldoet prima.
Op de doos staat temperature controlled fans en "Silent operation when silence is needed".
Dat laatste is -NIET- waar. De fans staan altijd aan en maken bij zacht volume voor mij te veel geluid.
Ik gebruik deze versterker als percussionist om in mij studio te repeteren. Dat is over het algemeen zacht volume en daarnaast wil ik ook opnames maken. Dan hoor je die windmolen ook op de achtergrond.
2 sterren omdat hij niet stil is wat ze wel beloven.
Reint s.
1 augustus 2015
5
Schreef het volgende over Devine D-400 klasse D versterker 2x 200W @ 8 Ohm
Ik wil de devine trono 12 kopen en een versterker er bij maar welke is het best voor de devine trono 12 ik zit te twijfelen aan devine D-400 en de devine D-600 en de spl-700 en 1000 en misschien nog de 1500 maar ik heb nog geen baan dus het moet niet al te duur zij GR.DJ Reint
andreas z.
16 mei 2015
5
Schreef het volgende over Devine D-400 klasse D versterker 2x 200W @ 8 Ohm
leuke versterker,
stond alleen bij dat het een erg stille versterker is maar hij zoemt nog steeds wel redelijk.
+ erg goede muziek kwaliteit
+prijs/kwaliteit klopt goed
+strak uiterlijk
+stof filter
+ veel vermogen
+erg klein
-geluid ventilators (is weinig, maar ik had minder verwacht)
-jammer dat er geen draadklemmen aan zitten, ik heb er zelf de NL2FX plug bij gekocht
ik zat nog wel te twijfelen tussen de D400 en de D600, toch maar deze genomen omdat ik dacht dat het vermogen anders de veel zou worden voor mijn boxen, schaal verdeling op volume knoppen is heel geleidelijk dus achteraf had ik misschien toch wel de D600 kunnen nemen.
weer niks te klagen over bezorging van BAX
erg tevreden dus!