1. Home
  2. /
  3. Klantendienst
  4. /
  5. Onderdeel aanvragen

Onderdeel aanvragen

Ook losse onderdelen bestel je uiteraard bij Bax Music! De woofer van een specifieke speaker, het batterijklepje van een recorder, het faderkapje van je mixer, de knopjes van die ene gitaar, de aan/uit-schakelaar van een studiomonitor, de stroomadapter van die synthesizer... Je kan het zo gek niet verzinnen, of Bax Music kan het voor je bestellen. Dankzij ons contact met veel leveranciers kunnen wij aan de meest uiteenlopende onderdelen komen.

Het verloop van een onderdelenaanvraag

Het aanvragen van een prijsopgave voor onderdelen is gratis. Ook ben je nog niet verplicht het onderdeel aan te schaffen. Vul alle velden van onderstaand formulier in en wij nemen je aanvraag in behandeling. Zodra de leverancier de beschikbaarheid, levertijd en prijs heeft doorgegeven, sturen we je een prijsopgave. Pas wanneer je hiermee akkoord gaat, bestellen we het product.

Kosten bij het bestellen van onderdelen

De aanvraag van informatie met onderstaand formulier is kosteloos. De handeling/verzendkosten voor een aanvraag bedraagt €10,-. Deze worden pas in rekening gebracht als je akkoord bent gegaan met onze prijsopgave.

Voorwaarden

  • Zodra je akkoord bent gegaan met onze prijsopgave en hebt betaald, kun je je bestelling niet meer annuleren.
  • Omdat onderdelen speciaal voor jou besteld worden is het niet mogelijk om deze te retourneren
  • Onderdelen worden speciaal voor jou besteld en worden niet in het assortiment opgenomen, daarom is het niet mogelijk om een korting toe te passen.

Let op:

  • Voor alle zaken omtrent garantie moet je gebruikmaken van onze Garantie-procedure. Hiervoor is dit formulier niet geschikt.
  • Ben je niet op zoek naar een onderdeel, maar naar een compleet product dat we momenteel niet in het assortiment hebben? Ga dan naar het speciale Product-aanvraagformulier.

 

Ook losse onderdelen bestel je uiteraard bij Bax Music! De woofer van een specifieke speaker, het batterijklepje van een recorder, het faderkapje van je mixer, de knopjes van die ene gitaar, de aan/uit-schakelaar van een studiomonitor, de stroomadapter van die synthesizer... Je kan het zo gek niet verzinnen, of Bax Music kan het voor je bestellen. Dankzij ons contact met veel leveranciers kunnen wij aan de meest uiteenlopende onderdelen komen.

Het verloop van een onderdelenaanvraag

Het aanvragen van een prijsopgave voor onderdelen is gratis. Ook ben je nog niet verplicht het onderdeel aan te schaffen. Vul alle velden van onderstaand formulier in en wij nemen je aanvraag in behandeling. Zodra de leverancier de beschikbaarheid, levertijd en prijs heeft doorgegeven, sturen we je een prijsopgave. Pas wanneer je hiermee akkoord gaat, bestellen we het product.

Kosten bij het bestellen van onderdelen

De aanvraag van informatie met onderstaand formulier is kosteloos. De handeling/verzendkosten voor een aanvraag bedraagt €10,-. Deze worden pas in rekening gebracht als je akkoord bent gegaan met onze prijsopgave.

Voorwaarden

  • Zodra je akkoord bent gegaan met onze prijsopgave en hebt betaald, kun je je bestelling niet meer annuleren.
  • Omdat onderdelen speciaal voor jou besteld worden is het niet mogelijk om deze te retourneren
  • Onderdelen worden speciaal voor jou besteld en worden niet in het assortiment opgenomen, daarom is het niet mogelijk om een korting toe te passen.

Let op:

  • Voor alle zaken omtrent garantie moet je gebruikmaken van onze Garantie-procedure. Hiervoor is dit formulier niet geschikt.
  • Ben je niet op zoek naar een onderdeel, maar naar een compleet product dat we momenteel niet in het assortiment hebben? Ga dan naar het speciale Product-aanvraagformulier.

 

Veelgestelde vragen & antwoorden

Bestellen meer vragen

+Hoe vind ik het product van mijn keuze?

Hoe vind ik het product van mijn keuze?

Een product kunt u op verschillende manieren vinden in de webshop van Bax-shop.be. Wanneer u op zoek bent naar een specifiek product kunt u deze snel vinden door middel van de zoekmachine. Wanneer u niet op zoek bent naar een specifiek product kunt u via de navigatie per categorie alle producten bekijken.

+Hebben jullie producten op voorraad?

Hebben jullie producten op voorraad?

Ja, wij zijn voorraadhoudend. Het merendeel (ongeveer 85%) van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Op iedere productpagina wordt de voorraadstatus aangegeven.

+Ik wil een artikel uit mijn order verwijderen. Hoe doe ik dit?

Ik wil een artikel uit mijn order verwijderen. Hoe doe ik dit?

Na het plaatsen van een bestelling kunt u deze niet meer zelf wijzigen. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken en wellicht kunnen wij het product nog uit de order verwijderen. We kunnen dit niet garanderen.

+Kan ik de voorraadstatus van producten op de site zien?

Kan ik de voorraadstatus van producten op de site zien?

Aan de hand van drie leverstatussen kunt u zien wanneer u een product mag verwachten. Indien het product bij ons op voorraad is geldt: op werkdagen vóór 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zie voor meer informatie over bestellen de klantenservicepagina.

+Kan ik de voorraadstatus van producten in de winkel zien?

Kan ik de voorraadstatus van producten in de winkel zien?

Onze winkel in Antwerpen hanteert dezelfde voorraad als in de webshop wordt getoond. Wanneer u een product wenst af te halen, is het verstandig dit eerst te reserveren via de webshop of telefonisch via +32 (0)3 605 22 26. Zo weet u zeker dat het product voor u klaar ligt.

+Hoe actueel is de voorraadstatus van de producten op de site?

Hoe actueel is de voorraadstatus van de producten op de site?

De voorraadstatussen en levertijden worden iedere 2 minuten geüpdatet via een koppeling tussen ons magazijn en de webshop. In uitzonderlijke gevallen kan het gebeuren dat een product net uitverkocht is terwijl er wel voorraad aangegeven was. In dit geval heeft een andere klant een fractie eerder dan u het laatste exemplaar van het product besteld.

+Ik wil langskomen in de winkel om een bestelling op te halen, kan dat?

Ik wil langskomen in de winkel om een bestelling op te halen, kan dat?

Ja, u kunt ook uw bestelling afhalen in onze winkel in Antwerpen. We raden u wel aan om voor dat u langs komt telefonisch contact op te nemen, zo weet u zeker dat uw bestelling voor u klaar ligt. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Ik heb hetzelfde product elders goedkoper gezien, passen jullie de prijs dan aan?

Ik heb hetzelfde product elders goedkoper gezien, passen jullie de prijs dan aan?

Bax-shop.be geeft op ieder product een laagste-prijs-garantie. Heeft u een artikel gevonden dat elders goedkoper is? Gebruik dan de knop ‘Elders Goedkoper’ op de productpagina en wij nemen spoedig contact met u op.

+Kunnen jullie ook producten leveren die niet in het assortiment zitten?

Kunnen jullie ook producten leveren die niet in het assortiment zitten?

Wanneer u op zoek bent naar een product dat niet in de webshop van Bax-shop.be is opgenomen, kunt u contact opnemen via helpdesk@bax-shop.be of u kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken. De klantenservice zal contact zoeken met de leverancier en u uiteindelijk telefonisch of per mail een voorstel doen.

+Wat zijn B-stock-artikelen?

Wat zijn B-stock-artikelen?

Bax-shop.be biedt op de webshop zogenaamde B-Stock-producten aan. Deze producten zijn veelal licht beschadigd, een paar weken gebruikt of hebben een kapotte verpakking. De artikelen werken altijd voor 100%, maar worden door de genoemde kleine mankementen tegen een veel lagere prijs aangeboden.

+Hoe kan ik vanaf uw productpagina een product bestellen?

Hoe kan ik vanaf uw productpagina een product bestellen?

U drukt op de gele knop 'Bestellen'. Het product zal in uw winkelwagen worden geplaatst. Wilt u nog meer producten bestellen, voeg deze dan op dezelfde manier toe. Direct afrekenen is mogelijk door de stappen op het scherm te volgen.

+Ik wil graag wat telefonisch bestellen. Kan dat?

Ik wil graag wat telefonisch bestellen. Kan dat?

Ja, dat kan. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Moet ik een klantenprofiel aanmaken als ik iets wil bestellen?

Moet ik een klantenprofiel aanmaken als ik iets wil bestellen?

Nee, dit hoeft niet perse. U kunt er ook voor kiezen om eenmalig als gast iets te bestellen.

+Wat is het voordeel van een eigen klantenprofiel?

Wat is het voordeel van een eigen klantenprofiel?

U kunt uw klantenprofiel personaliseren waardoor u alleen gerichte aanbiedingen ontvangt. Verder kunnen wij u beter helpen bij het vinden van de juiste producten en bij het oplossen van problemen. Ook krijgt u een handig overzicht van uw bestelhistorie.

+Ik wilde een product gaan bestellen maar dit is opeens duurder.

Ik wilde een product gaan bestellen maar dit is opeens duurder.

Het kan inderdaad voorkomen dat een product goedkoper op onze website heeft gestaan. Doorgaans heeft dit te maken met het feit dat onze leverancier de inkoopprijs heeft verhoogd.

+Kan ik een overzicht krijgen van eerdere bestellingen?

Kan ik een overzicht krijgen van eerdere bestellingen?

Ja dat kan. Wanneer u een klantenprofiel heeft, worden al uw bestellingen opgeslagen. Onder het tabblad bestelhistorie treft u al uw vroegere bestellingen aan.

+Krijg ik een orderbevestiging wanneer ik een bestelling plaats?

Krijg ik een orderbevestiging wanneer ik een bestelling plaats?

U ontvangt een e-mail zodra de status van uw order wijzigt. Zo weet u precies wanneer wij de betaling hebben ontvangen en wanneer uw bestelling verzonden zal worden.

+Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?

Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?

Heeft u de orderbevestiging niet per e-mail ontvangen? Kijk dan eerst even of deze niet door uw spamfilter is geblokkeerd. Is dit niet het geval, neem dan direct contact met ons op. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Wanneer ontvang ik mijn backorder?

Wanneer ontvang ik mijn backorder?

Onze backorder-afdeling zal u via e-mail op de hoogte houden over de levertijd van de backorder.

+Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?

Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?

Bax-shop.be behandelt uw persoonlijke gegevens, verkregen uit mailinglijsten, orders en/of offertes strikt vertrouwelijk. Uw e-mail adres, naam en/of andere persoonsgegevens worden nooit aan derden verkocht, verhuurd of doorgegeven. Bax-shop.be gebruikt uw gegevens niet voor andere commerciële doeleinden dan het informeren over onze diensten, acties en aanbiedingen.

+Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Ook na de bevestiging van uw bestelling heeft u de mogelijkheid de bestelling te wijzigen of te annuleren. Dit kunt u telefonisch doen via +32 (0)3 605 22 26 of via e-mail helpdesk@bax-shop.be.

+Hoe kan ik zien of er producten in backorder staan?

Hoe kan ik zien of er producten in backorder staan?

Wanneer er een product in backorder staat, kunt u dit terug vinden op de pakbon. De afdeling backorders zorgt ervoor dat u binnen 3-4 werkdagen na bestelling een e-mail krijgt met hierin de levertijd van uw backorder. Het kan gebeuren dat producten een levertijd hebben van meerdere weken of maanden. In deze gevallen krijgt u een alternatief product aangeboden en kunt u ervoor kiezen dit product af te nemen in plaats van het oorspronkelijk bestelde product.

+Ik wil de producten die ik bij jullie koop graag geïnstalleerd hebben in mijn bedrijf, kan dit?

Ik wil de producten die ik bij jullie koop graag geïnstalleerd hebben in mijn bedrijf, kan dit?

Ja, dit is mogelijk. Wij hebben een eigen installatie-afdeling. Een van onze specialisten kan op locatie komen kijken en u een vrijblijvende offerte aanbieden voor een oplossing op maat.

+Krijg ik als zakelijke klant korting wanneer ik grotere aantallen bestel?

Krijg ik als zakelijke klant korting wanneer ik grotere aantallen bestel?

U mag als zakelijke klant korting verwachten bij bulkbestellingen. Neem voor aanvragen en meer informatie contact op met onze klantenservice. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken of via helpdesk@bax-shop.be

+Hoe kan ik mijn factuur opvragen?

Hoe kan ik mijn factuur opvragen?

Bij het plaatsen van uw bestelling krijgt u diezelfde avond nog een factuur per e-mail opgestuurd. Het kan gebeuren dat u uw factuur kwijt raakt, wanneer u een klantenprofiel heeft, worden al uw facturen opgeslagen. Onder het tabblad bestelhistorie treft u al uw facturen aan. Indien u geen klantenprofiel heeft, dan kunt u contact op nemen met de klantenservice via+32 (0)3 605 22 26 of via helpdesk@bax-shop.be. Wij zorgen dat u alsnog zo snel mogelijk uw factuur krijgt.

+Ik wil graag wat producten toevoegen aan mijn backorder. Kan dat?

Ik wil graag wat producten toevoegen aan mijn backorder. Kan dat?

Ja, dat kan. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Mijn artikel staat in backorder. Wanneer komt dit binnen?

Mijn artikel staat in backorder. Wanneer komt dit binnen?

Onze backorder-afdeling zal u via e-mail op de hoogte houden over de levertijd van uw backorder.

+Ik wil mijn backorder omzetten in verband met de levertijd.

Ik wil mijn backorder omzetten in verband met de levertijd.

Ja, dat kan. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken. Wanneer u echter uw bestelling heeft geplaatst met behulp van AfterPay, kunnen wij de bestelling niet meer wijzigen.

+Ik kan niet inloggen op de website. Waarom niet?

Ik kan niet inloggen op de website. Waarom niet?

Indien u uw wachtwoord vergeten bent kunt u dit opnieuw opvragen. U klikt op ‘Wachtwoord vergeten’. Vervolgens vult u uw e-mailadres in en kiest u ‘Verzend wachtwoord’. Uw wachtwoord wordt dan opnieuw naar u verzonden.

+Hoeveel stuks van dit artikel hebben jullie op voorraad?

Hoeveel stuks van dit artikel hebben jullie op voorraad?

U kunt dit via onze website opzoeken door het product in uw winkelwagen te plaatsen. Wanneer het artikel niet in de gewenste hoeveelheid leverbaar is, zal er in de winkelwagen een waarschuwing naar voren komen.

+Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?

Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?

Indien u uw wachtwoord vergeten bent kunt u dit opnieuw opvragen. U klikt op ‘Wachtwoord vergeten’. Vervolgens vult u uw e-mailadres in en kiest u ‘Verzend wachtwoord’. Uw wachtwoord wordt dan opnieuw naar u verzonden.

+Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Uw adres wijzigt u door in te loggen op mijn bax-shop.be. Vervolgens selecteert u accountonderhoud. Tenslotte kiest u voor accountinformatie. Wijzigingen voert u door via het adresveld.

+Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat uw bestelling in het magazijn verwerkt is ontvangt u een email met een Track & Trace-code. Via deze code kunt u op de site van de vervoerder de status van uw bestelling opvragen. Let op: de code werkt mogelijk pas ’s nachts omdat deze eerst verwerkt moet worden door de vervoerder.

+Wanneer iets niet op voorraad is, wordt mijn bestelling dan pas verstuurd zodra alles leverbaar is?

Wanneer iets niet op voorraad is, wordt mijn bestelling dan pas verstuurd zodra alles leverbaar is?

U kunt in onze checkout kiezen of u wel of niet akkoord gaat met deellevering. Wanneer u hiermee akkoord gaat, zullen de leverbare artikelen direct verstuurd worden en de artikelen die niet op voorraad zijn kosteloos nagestuurd worden.

+Waar vind ik een antwoord op mijn productvraag?

Waar vind ik een antwoord op mijn productvraag?

Vragen over specifieke producten stelt u door op de productpagina op de link ‘Stel een vraag over dit product’ te klikken. U kunt ook onze product specialisten telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Er staat op de pagina dat het product uit het assortiment is. Kan ik het dan nog bestellen?

Er staat op de pagina dat het product uit het assortiment is. Kan ik het dan nog bestellen?

Helaas betekent dit dat het product bij ons niet meer leverbaar is. Onze klantenservice informeert u graag over een vergelijkbaar alternatief. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen.

Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen.

Bij het plaatsen van uw bestelling krijgt u diezelfde avond nog een factuur per e-mail opgestuurd. Het kan gebeuren dat u uw factuur kwijt raakt, wanneer u een klantenprofiel heeft, worden al uw facturen opgeslagen. Onder het tabblad bestelhistorie treft u al uw facturen aan. Indien u geen klantenprofiel heeft, dan kunt u contact op nemen met de klantenservice via +32 (0)3 605 22 26 of helpdesk@bax-shop.be. Wij zorgen dat u alsnog zo snel mogelijk uw factuur krijgt.

+Kan ik bij jullie ook onderdelen bestellen?

Kan ik bij jullie ook onderdelen bestellen?

Ja, hiervoor gebruikt u het volgende formulier: http://www.bax-shop.nl/landingpages/aanvraagformulier-onderdelen

+Geldt deze online aanbieding ook in de winkel?

Geldt deze online aanbieding ook in de winkel?

De prijzen in de winkel zijn gelijk aan die van de webshop. U betaalt dus altijd de laagste prijs.

+Kan ik mijn net geplaatste en betaalde bestelling nog aanpassen?

Kan ik mijn net geplaatste en betaalde bestelling nog aanpassen?

Ja, dat kan. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Is het veilig om mijn social media inlog te gebruiken?

Is het veilig om mijn social media inlog te gebruiken?

Het gebruiken van uw social media gegevens om in te loggen bij Bax-shop.be is uiteraard veilig. Bax-shop.be gebruikt uw social media account enkel voor het maken van de koppeling van dit account en uw profiel op onze website voor inloggen en delen van content. Er worden geen gegevens opgeslagen en Bax-shop.be heeft geen toegang tot uw social media gegevens.

+Wat zijn de voordelen van het inloggen via social media?

Wat zijn de voordelen van het inloggen via social media?

Het voordeel van het koppelen van een social media account aan Bax-shop.be is dat u wanneer u reeds ingelogd bent op de betreffende social media website, u geen login gegevens meer in hoeft te voeren op Bax-shop.be. U bent dan met één klik ingelogd en hoeft dus geen meerdere gegevens te onthouden. Daarbij kunt u gemakkelijk content delen met vrienden via deze social media. Na het maken van de koppeling heeft Bax-shop.be geen toegang tot uw social media gegevens.

+Tot hoe laat kan ik bij Bax-shop.be bestellen?

Tot hoe laat kan ik bij Bax-shop.be bestellen?

Op werkdagen besteld vóór 23.00, volgende dag in huis. Dit geldt alleen voor artikelen die op voorraad zijn. Op de productpagina vindt u de actuele voorraadstatus van het product.

+Waarom is dit B-stock-product duurder dan het nieuwe product?

Waarom is dit B-stock-product duurder dan het nieuwe product?

Dit betreft hoogstwaarschijnlijk een fout op onze website. Neem contact op met onze klantenservice, zodat wij dit kunnen corrigeren en u een aanbod kunnen doen voor het B-stock-artikel. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Hebben jullie een standaard bedrijfskorting?

Hebben jullie een standaard bedrijfskorting?

Nee, wij hanteren geen standaard kortingen voor bedrijven, omdat onze marges sterk variëren van product tot product. Uiteraard zijn wij altijd bereid om een scherpe offerte voor u op te stellen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Wat doe ik als mijn kortingscode niet werkt?

Wat doe ik als mijn kortingscode niet werkt?

Excuses, maar om het zo spoedig mogelijk op te lossen kunt u het beste contact met ons opnemen. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Wat zijn de contactgegevens van Bax-shop.be?

Wat zijn de contactgegevens van Bax-shop.be?

Onze volledige contactinformatie en openingstijden vindt u op de contactpagina. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 {{config path='general/store_intormation/value'}} bereiken of via helpdesk@bax-shop.be

Bax-shop.be | Kerstcadeau