1. Home
  2. /
  3. Klantendienst
  4. /
  5. Verzenden & Bezorgen

Verzenden & Bezorgen

Bij Bax Music kun je je bestelling op diverse manieren laten verzenden en bezorgen. Je leest hier alles over bezorgmogelijkheden, afhalen, verzendkosten en speciale services.

Voor 23:00 uur, morgen in huis | Standaard verzendkosten / gratis verzending | Op Afspraak in Tijdvak
Toetsen Service | Cargo/vrachtzendingen | Afhalen bpost PostPunt / Mondial Relay | Afhalen in winkel
Rembours | Vervoerders | Zie ook

Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Is een product op voorraad en bestel je het voor 23:00 uur, dan heb je het morgen in huis. Als je op zaterdag of zondag bestelt, dan wordt je bestelling op dinsdag geleverd.

  • Voor deze service gelden de standaard verzendkosten: gratis verzending vanaf 50 euro en € 3,95 verzendkosten voor bestellingen onder de 50 euro.

  • Kies je voor bijzondere verzend- of betaalopties, dan kunnen er extra kosten gerekend worden. Dit wordt vanzelf duidelijk als je het bestelproces doorloopt.

  • Uitzondering: voorradige cargozendingen worden gewoonlijk binnen twee werkdagen geleverd. Zie 'Cargozendingen' hieronder voor meer informatie

Standaard verzendkosten / gratis verzending

Voor standaard-verzending geldt het volgende:

  • Bestellingen vanaf 50 euro: gratis verzending. Bestellingen van minder dan 50 euro: € 3,95

  • Zaterdagbezorging: € 1,95 (vanaf 50 euro) of € 5,95 (minder dan 50 euro).

  • bpost bezorgt op maandag tot en met zaterdag. Bestellingen in het weekend worden op dinsdag geleverd. Zie voor andere vervoerders de services hieronder.

Voor speciale verzendmethodes kunnen andere bedragen gelden. Lees hieronder verder voor meer informatie.

Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'

Bepaal met Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak' zelf op welke datum én in welk tijdvak je je bestelling het liefst wilt laten bezorgen.

  • Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak' is beschikbaar van dinsdag t/m zaterdag, tot een maand na de dag van je bestelling.

  • De producten in je bestelling moeten op voorraad zijn.

  • Bezorging is over het algemeen mogelijk in 6 tijdvakken tussen 08.00 en 22.00 uur.

  • Wil je je bestelling op de volgende werkdag in een tijdvak naar keuze laten bezorgen? Let er dan op dat je je bestelling voor 14:00 plaatst.

  • De verzendkosten voor Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak' zijn € 14,95, ongeacht de waarde van je bestelling.

Bax Music 'Toetsen Service'

Bestel je een toetsinstrument, zoals een digitale piano, synthesizer of keyboard, met een waarde van minimaal € 1000,-? Dan kan Bax Music je bestelling ook thuis bezorgen met een speciale koeriersdienst. Je toetsinstrument wordt op de gewenste plek gezet en gebruiksklaar gemaakt. De kosten voor de Bax Music 'Toetsen Service' bedragen € 24,95.

Cargozendingen/vrachtzendingen

Als je bestelling bestaat uit veel grote en/of zware producten (zoals truss, luidsprekers, flightcases of grote hoeveelheden vloeistoffen), dan maken wij er een vrachtzending van. Een vrachtzending wordt gewoonlijk per pallet verstuurd vanwege de grootte en het gewicht. Je bestelling wordt bezorgd tot aan de deur op de begane grond. De vervoerder neemt de pallet niet mee retour.

  • Pakketten waarvan de langste zijde langer is dan 1.5 meter en/of waarvan het gewicht meer dan 30 kilo is, worden altijd een vrachtzending.

  • Wordt je zending een cargozending, dan wordt hij bezorgd door GLS, tenzij je gebruikmaakt van de Toetsen Service (indien beschikbaar). Tijdens het bestelproces in je winkelwagen zie je vanzelf welke bezorgmogelijkheden beschikbaar zijn.

  • Voorradige producten heb je in twee werkdagen in huis.

  • GLS bezorgt alleen op maandag tot en met vrijdag.

Afhalen bij bpost PostPunt of Mondial Relay Afhaalpunt

Wil je je bestelling liever ophalen bij een van de vele Belgische afhaalpunten van bpost of Mondial Relay? Klik hieronder voor meer informatie.

> Afhalen in winkel of bij afhaalpunt

Afhalen in winkel

Je kunt er altijd voor kiezen om je bestelling op te halen in een van onze winkels. Klik hieronder voor meer informatie.

> Afhalen in winkel of bij afhaalpunt

Zie ook:

> Openingstijden Bax Music Antwerpen - Muziek & Visie
> Openingstijden Bax Music Goes
> Betaalmogelijkheden in winkels

Rembourszending

Bij betalen onder rembours reken je je bestelling pas af met de vervoerder op het moment dat deze je pakket bezorgt. Klik hieronder voor meer informatie.

> Kosten en voorwaarden rembours

Vervoerders

Wij werken samen met de volgende vervoerders:

  • bpost

  • GLS Freight

  • Dynalogic

  • UPS

Uit welke vervoerders je kunt kiezen, hangt onder andere af van de bezorgopties die je hebt geselecteerd. Dit wordt vanzelf duidelijk zodra je je product gaat bestellen.

Zie ook

> Track en trace
> Bezorgen in het buitenland
> Bestelling niet ontvangen
> Afleveradres wijzigen
> Bestelling wijzigen, annuleren of weigeren
> Deellevering
> Levertijden

Veelgestelde vragen & antwoorden

Verzending & Bezorging meer vragen

+Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?

Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?

Wanneer u uw nummer heeft gekregen en dit dezelfde avond nog niet werkt, dan kan het zijn dat de zending nog niet is opgehaald door de vervoerder. Het is in dat geval raadzaam de volgende ochtend nog eens te kijken. Mocht de track & trace-code niet werken, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen via de vervoerder zien wanneer de zending geleverd wordt. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Wat zijn de verzendkosten?

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen boven € 50,- betaalt u geen verzendkosten. Bij bestellingen onder ?€ 50,- incl. btw zijn de verzendkosten ?€ 3,95. Uitzondering op deze regels zijn remboursbestellingen. Hiervoor geldt te allen tijde een opslag van € 9,95.

+Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?

Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?

Bij iedere bestelling die verzonden wordt ontvangt u via e-mail een Track & Trace-nummer. Met dit nummer kunt u achterhalen waar uw pakket zich bevindt. Heeft u de orderbevestiging niet per e-mail ontvangen? Kijk dan eerst even of deze niet door uw spamfilter is geblokkeerd. Is dit niet het geval, neem dan direct contact met ons op. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Worden bestellingen ook op zaterdag bezorgd?

Worden bestellingen ook op zaterdag bezorgd?

bpost levert ook pakketten op zaterdag. Alleen cargo-zendingen, dat wil zeggen pallets en grote goederen zwaarder dan 30 kg of langer dan 1.50 meter worden niet op zaterdag bezorgd.

+Welke producten worden per cargozending verzonden?

Welke producten worden per cargozending verzonden?

Een cargozending bestaat uit pallets of stukgoederen. Producten die zwaarder zijn dan 31,5 kg en lichter zijn dan 50 kg worden tot de stukgoederen gerekend. Ook producten waarvan de langste zijde langer is dan 1,75 m vallen in deze categorie. Producten die zwaarder zijn dan 50 kg worden per pallet verzonden. Het kan gebeuren dat de track & trace-code niet werkt. Wanneer dit het geval is, neem dan even contact op met de klantenservice van Bax-shop.nl. Wij kunnen via de vervoerder precies zien wanneer de zending geleverd gaat worden. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Kan mijn bestelling vertraging oplopen?

Kan mijn bestelling vertraging oplopen?

Helaas is het mogelijk dat er vertragingen optreden bij de levering van uw bestelling, bijvoorbeeld als gevolg van winterse neerslag of drukte rond de feestdagen. Bax-shop.be kan hier niet aansprakelijk voor worden gesteld. Wel zullen wij ons altijd inzetten voor het vinden van een passende oplossing.

+Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen in de winkel?

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen in de winkel?

Ja, u kunt uw bestelling zelf afhalen bij onze winkel in Antwerpen. Wacht voor de zekerheid het bericht af, dat uw bestelling klaar ligt. Dan weet u zeker dat uw bestelling compleet is. Geef in de winkel aan dat u al een bestelling heeft gedaan en het verkooppersoneel helpt u snel verder.

+Hoe worden bestellingen verstuurd?

Hoe worden bestellingen verstuurd?

De pakketten verstuurd door Bax-shop.be worden binnen Belgie verzonden via een van onze vervoerders zoals bpost of UPS. In het buitenland neemt een partner van onze vervoerders, bijvoorbeeld DPD, dit voor zijn rekening.

+Kan ik een bestelling in delen laten leveren wanneer niet alle bestelde producten op voorraad zijn?

Kan ik een bestelling in delen laten leveren wanneer niet alle bestelde producten op voorraad zijn?

Wanneer slechts een deel van uw bestelde producten op voorraad is, kunt u er voor kiezen om te wachten tot alles binnen is of om de artikelen los te laten leveren. U krijgt hiervoor de gelegenheid tijdens het plaatsen van uw bestelling in de laatste stap van het bestelproces. Het is bij rembourszendingen niet mogelijk een levering in delen te laten leveren. Deze worden altijd in één keer geleverd.

+Kan elke bestelling in delen geleverd worden?

Kan elke bestelling in delen geleverd worden?

Nee, het is bij rembourszendingen niet mogelijk een levering in delen te laten leveren. Deze worden altijd in één keer geleverd. Bij alle overige betaalmethoden is dit wel mogelijk.

+Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

De vervoerders hanteren geen vaste bezorgtijd. De postbode heeft van 08.00 uur tot 20.00 uur de tijd te leveren. Wanneer niemand thuis is, wordt er een briefje in uw brievenbus gestopt en kunt u zelf online een nieuwe bezorgdatum kiezen. Wanneer niemand voor de tweede keer thuis is, dan kan het pakket gedurende een periode van twee weken afgehaald worden op een afhaallocatie van onze vervoerders. U kunt ook gebruik maken van Bax-shop "Op afspraak" Met Bax-shop 'Op afspraak'® kunt u zelf de bezorgdatum en het tijdvak van levering kiezen, tot een maand na de dag van uw bestelling. Dit geldt bij producten uit voorraad leverbaar.

+Kan ik een bezorgtijd afspreken?

Kan ik een bezorgtijd afspreken?

De vervoerders hanteren geen vaste bezorgtijd. De postbode heeft van 08.00 uur tot 20.00 uur de tijd te leveren. Wanneer niemand thuis is, wordt er een briefje in uw brievenbus gestopt en kunt u zelf online een nieuwe bezorgdatum kiezen. Wanneer niemand voor de tweede keer thuis is, dan kan het pakket gedurende een periode van twee weken afgehaald worden op een afhaallocatie van onze vervoerders. U kunt ook gebruik maken van Bax-shop "Op afspraak" Met Bax-shop 'Op afspraak'® kunt u zelf de bezorgdatum en het tijdvak van levering kiezen, tot een maand na de dag van uw bestelling. Dit geldt bij producten uit voorraad leverbaar.

+Kan ik een bestelling onder rembours laten versturen?

Kan ik een bestelling onder rembours laten versturen?

Ja, dit kan. U betaalt het bedrag van uw bestelling aan de bezorger. Dit kan bij bedragen tot € 2000,-. Een rembourszending kan niet in delen worden uitgeleverd. Alle producten moeten dus eerst op voorraad zijn bij Bax-shop.be voordat wij de zending kunnen versturen.

+Wat zijn de extra kosten die ik moet betalen om mijn bestelling onder rembours te laten versturen?

Wat zijn de extra kosten die ik moet betalen om mijn bestelling onder rembours te laten versturen?

Bij bestellingen onder rembours betaalt u een opslag van ? € 9,95.

+Waarom is mijn product geleverd in een veel te grote doos?

Waarom is mijn product geleverd in een veel te grote doos?

Bax-shop.be heeft ervoor gekozen de meest voorkomende formaten van dozen te gebruiken. Indien het bestelde product afwijkende maten heeft is het magazijn genoodzaakt dit in een niet precies passende doos op te sturen. De doos wordt uiteraard goed opgevuld met luchtkussens om de kwaliteit van het product te waarborgen.

+Wat is Bax-shop 'Op afspraak'®?

Wat is Bax-shop 'Op afspraak'®?

Met Bax-shop 'Op afspraak'® kunt u zelf de bezorgdatum en het tijdvak van levering kiezen, tot een maand na de dag van uw bestelling. Dit geldt bij producten uit voorraad leverbaar. Leveringsdatum kunt u zelf aangeven. Staat uw gewenste bezorgdag er niet tussen, dan kunt u gebruik maken van een andere leveringsoptie.

+Hoe kan ik Bax-shop 'Op afspraak'® selecteren en wat kost het?

Hoe kan ik Bax-shop 'Op afspraak'® selecteren en wat kost het?

Bij uw bestelling dient u, om gebruik te maken van Bax-shop 'Op afspraak'®, de optie bestelling bezorgen te kiezen. Daarna kunt u de dienst aanvinken. Het tarief van deze service is € ? 14,95 per bestelling.

+Waarom kan ik Bax-shop 'Op afspraak'® niet selecteren?

Waarom kan ik Bax-shop 'Op afspraak'® niet selecteren?

Wanneer Bax-shop 'Op afspraak'® niet mogelijk is, zult u deze optie ook niet in uw winkelmandje krijgen. Dit heeft meestal te maken met een product dat niet uit voorraad leverbaar is.

+Hoe laat kan ik mijn bestelling precies verwachten met Bax-shop 'Op afspraak'®?

Hoe laat kan ik mijn bestelling precies verwachten met Bax-shop 'Op afspraak'®?

U ontvangt uw bestelling in het gekozen tijdvak op de door u gekozen datum. Per e-mail ontvangt u een trackingnummer waarmee u uw bestelling kunt volgen. Heeft u bij de bestelling uw mobiele nummer opgegeven? Dan ontvangt u 30 tot 60 minuten voor levering een sms-bericht van de koerier.

+Wanneer ontvang ik mijn tracking-code?

Wanneer ontvang ik mijn tracking-code?

U ontvangt de tracking-code laat in de avond of aan het begin van de nacht. U kunt de volgende ochtend zien hoe laat de pakketbezorger ongeveer bij u zal zijn.

+Is vandaag besteld echt morgen in huis?

Is vandaag besteld echt morgen in huis?

Mits op voorraad, heeft u in veruit de meeste gevallen de bestelling de volgende dag in huis. Situaties als slechte weersomstandigheden of drukte op de weg hebben we helaas niet in de hand. Indien u, na ontvangst van uw Track & Trace-nummer, toch nog vragen hebt, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Hoe kan ik zien waar mijn pakket zich bevindt?

Hoe kan ik zien waar mijn pakket zich bevindt?

Via bpost kunt u de route die uw pakket aflegt nauwkeurig in de gaten houden. U heeft hiervoor wel uw track en tracé code nodig die u vanuit Bax-shop.be krijgt toegestuurd.

+Wat kan ik zien op www.bpost.be/track?

Wat kan ik zien op www.bpost.be/track?

Via bpost kunt u de route die uw pakket aflegt nauwkeurig in de gaten houden. U heeft hiervoor wel uw track en tracé code nodig die u vanuit Bax-shop.be krijgt toegestuurd.

+Wat gebeurt er als ik niet thuis ben, wanneer mijn pakket wordt bezorgd?

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben, wanneer mijn pakket wordt bezorgd?

Wanneer bij een BPost-aflevering de vervoerder niemand aantreft, wordt er een briefje achter gelaten in uw brievenbus. Op dit briefje staan drie opties vermeld, op tie 1 is dat u het pakket zelf ophaalt bij het dichtstbijzijnde Bpost postpunt. Optie twee is dat u iemand anders de volmacht geeft om uw zending af te halen en optie drie is, dat u het pakket opnieuw laat bezorgen op een gewenste datum en tijdframe. Indien u gebruik wilt maken van optie drie, dan dient u in te loggen met uw track & trace nummer op www.bpost.nl/nieuweaanbieding en hier geeft u een gewenste datum en tijdframe aan.

+Hoe weet ik of mijn pakket klaar ligt om af te halen?

Hoe weet ik of mijn pakket klaar ligt om af te halen?

U krijgt een sms-bericht van ons om u op de hoogte te houden van wanneer uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden, bij het door u geselecteerd bpost afhaalpunt!

+Hoe lang blijft mijn pakket liggen op een Bpost afhaalpunt liggen?

Hoe lang blijft mijn pakket liggen op een Bpost afhaalpunt liggen?

Nadat u bericht heeft ontvangen, dat u het pakket kunt afhalen, zal het pakket 14 dagen blijven liggen. Wanneer het pakket na 15 dagen niet is afgehaald, wordt het automatisch retour gestuurd.

+Hoe kan ik een nieuwe bezorgopdracht geven aan de vervoerder?

Hoe kan ik een nieuwe bezorgopdracht geven aan de vervoerder?

U kunt via www.bpost.be/nieuweaanbieding een tweede bezorging inplannen.

+Hoe kan ik mijn bezorgadres wijzigen zonder dat ik mijn pakket nog niet heb gehad?

Hoe kan ik mijn bezorgadres wijzigen zonder dat ik mijn pakket nog niet heb gehad?

Na het plaatsen van een bestelling kunt u deze niet meer zelf wijzigen. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken en wellicht kunnen wij het verzendadres nog laten wijzigen.

+Wanneer ik mijn postcode invoer om een afhaalpunt te selecteren, zie ik mijn favouriete afhaalpunt niet meer?

Wanneer ik mijn postcode invoer om een afhaalpunt te selecteren, zie ik mijn favouriete afhaalpunt niet meer?

Dit kan meerdere redenen hebben. Het kan zijn dat de eigenaren van het afhaalpunt op vakantie zijn of dat Bpost vergoed het afhaalpunt heeft verwijderd van de lijst van afhaalpunten.

+Welke documenten heb ik nodig om mijn pakket af te halen bij een Bpost afhaalpunt?

Welke documenten heb ik nodig om mijn pakket af te halen bij een Bpost afhaalpunt?

U heeft geen documenten nodig, met uw naam en de naam van de afzender weten de baliemedewerkers voldoende. We raden het wel aan om de e-mail met de barcode mee te nemen. Het kan gebeuren, dat de medewerker hier naar vraagt.

+Is het mogelijk dat iemand anders mijn pakket afhaalt bij een Bpost afhaalpunt?

Is het mogelijk dat iemand anders mijn pakket afhaalt bij een Bpost afhaalpunt?

Ja, dit is mogelijk. De medewerker zal een handtekening voor ontvangst vragen.

+waarom kan ik mijn favouriete afhaalpunt niet selecteren?

waarom kan ik mijn favouriete afhaalpunt niet selecteren?

Dit kan meerdere redenen hebben. Het kan zijn dat de eigenaren van het afhaalpunt op vakantie zijn of dat Bpost vergoed het afhaalpunt heeft verwijderd van de lijst van afhaalpunten. Wanneer de medewerkers op vakantie gaan, kunt u een week voor vakantie het afhaalpunt ook niet meer selecteren.

+Kan mijn pakket ook bij de buren bezorgd worden?

Kan mijn pakket ook bij de buren bezorgd worden?

Ja, wanneer u het verzendadres aanpast. Het is niet mogelijk om de vervoerder een bericht mee te geven om het pakket bij de buren af te leveren wanneer u niet thuis bent. Dit komt omdat wij onze pakketten versturen met handtekening voor ontvangst.

+Kan mijn pakket ook direct bij een postkantoor bezorgd worden?

Kan mijn pakket ook direct bij een postkantoor bezorgd worden?

Ja, op het moment dat u bij Bax-shop.be een bestelling plaatst, kunt u bij verzendmethoden voor de verzendoptie Bpack@bpost afhaalpunt kiezen. Deze service maakt het mogelijk zelf aan te geven waar uw pakket wordt afgeleverd. Niet op uw thuisadres, maar op één van de afhaalpunten in België. Dit kan een vestiging van Bpost zijn, maar ook bij een winkel of tankstation bij u om de hoek zijn. Op basis van postcode, plaatsnaam of regio toont Bpost de dichtstbijzijnde locaties, inclusief openingstijden. Met Bpost kunt u dus voorkomen dat uw pakket niet ontvangt wanneer u niet thuis bent. U kunt het pakket dan gewoon ophalen bij de door u geselecteerde locatie!

+Waar kan ik mijn verzendgegevens terugvinden?

Waar kan ik mijn verzendgegevens terugvinden?

Alle verzendgegevens die Bax-shop.be heeft omtrent uw bestelling kunt u ook terugvinden in uw Mijn Bax-shop.be omgeving. U dient hiervoor in te loggen op www.bax-shop.be. Ga naar account onderhoud en klik op de order naar keuze. Als de order zich opent kunt u bij verzendinformatie op de track en tracé code klikken. Hierdoor wordt u doorgestuurd naar de track en tracé pagina van de vervoerder.

+Hoe kan ik mijn track en tracé codes terug vinden?

Hoe kan ik mijn track en tracé codes terug vinden?

Alle verzendgegevens die Bax-shop.be heeft omtrent uw bestelling kunt u ook terugvinden in uw Mijn Bax-shop.be omgeving. U dient hiervoor in te loggen op www.bax-shop.be. Ga naar account onderhoud en klik op de order naar keuze. Als de order zich opent kunt u bij verzendinformatie op de track en tracé code klikken. Hierdoor wordt u doorgestuurd naar de track en tracé pagina van de vervoerder.

+Waar kan ik zien welke bestelling er onderweg is?

Waar kan ik zien welke bestelling er onderweg is?

Alle verzendgegevens die Bax-shop.be heeft omtrent uw bestelling kunt u ook terugvinden in uw Mijn Bax-shop.be omgeving. U dient hiervoor in te loggen op www.bax-shop.be. Ga naar account onderhoud en klik op de order naar keuze. Als de order zich opent kunt u bij verzendinformatie op de track en tracé code klikken. Hierdoor wordt u doorgestuurd naar de track en tracé pagina van de vervoerder.

+Hoe word ik op de hoogte gehouden van de levering van mijn bestelling?

Hoe word ik op de hoogte gehouden van de levering van mijn bestelling?

U krijgt de avond/nacht voor bezorging een e-mail van Bax-shop.be, waarin het track en trace nummer staat vermeld. Hiermee kunt u via bpost uw pakket volgen. Op het moment dat de chauffeur van Bpost uw bestelling heeft gescand en deze dus zal gaan bezorgen, ontvangt u een sms-bericht dat uw pakket die dag nog wordt bezorgd. Zo weet u precies op welke dag uw bestelling bezorgd gaat worden! Let op: dit werkt alleen wanneer u uw telefoonnummer heeft ingevuld in uw account op Bax-shop.be.

+Ik krijg sms-berichten van jullie. Waarom is dat?

Ik krijg sms-berichten van jullie. Waarom is dat?

U krijgt een sms-bericht van ons om u op de hoogte te houden van wanneer uw bestelling bezorgd gaat worden! Let op: u kunt dit wijzigen door uw telefoonnummer te verwijderen uit uw account op Bax-shop.be.

+Kan ik te weten komen wanneer de vervoerder precies mijn bestelling af komt leveren?

Kan ik te weten komen wanneer de vervoerder precies mijn bestelling af komt leveren?

U krijgt de avond/nacht voor bezorging een e-mail van Bax-shop.be, waarin het track en trace nummer staat vermeld. Hiermee kunt u via bpost uw pakket volgen. Op het moment dat de chauffeur van Bpost uw bestelling heeft gescand en deze dus zal gaan bezorgen, ontvangt u een sms-bericht dat uw pakket die dag nog wordt bezorgd. Zo weet u precies op welke dag uw bestelling bezorgd gaat worden! Let op: dit werkt alleen wanneer u uw telefoonnummer heeft ingevuld in uw account op Bax-shop.be.

+Hoe kan ik zien waar mijn pakket zich bevindt?

Hoe kan ik zien waar mijn pakket zich bevindt?

U krijgt de avond/nacht voor bezorging een e-mail van Bax-shop.be, waarin het track en trace nummer staat vermeld. Hiermee kunt u via bpost uw pakket volgen. Op het moment dat de chauffeur van Bpost uw bestelling heeft gescand en deze dus zal gaan bezorgen, ontvangt u een sms-bericht dat uw pakket die dag nog wordt bezorgd. Zo weet u precies op welke dag uw bestelling bezorgd gaat worden! Let op: dit werkt alleen wanneer u uw telefoonnummer heeft ingevuld in uw account op Bax-shop.be.

+Wanneer komt mijn zending aan?

Wanneer komt mijn zending aan?

U krijgt de avond/nacht voor bezorging een e-mail van Bax-shop.be, waarin het track en trace nummer staat vermeld. Hiermee kunt u via bpost uw pakket volgen. Op het moment dat de chauffeur van Bpost uw bestelling heeft gescand en deze dus zal gaan bezorgen, ontvangt u een sms-bericht dat uw pakket die dag nog wordt bezorgd. Zo weet u precies op welke dag uw bestelling bezorgd gaat worden! Let op: dit werkt alleen wanneer u uw telefoonnummer heeft ingevuld in uw account op Bax-shop.be.

+Moet ik betalen alvorens mijn bestelling verzonden wordt?

Moet ik betalen alvorens mijn bestelling verzonden wordt?

Ja, wij gaan pas over tot levering zodra wij de betaling voor uw bestelling ontvangen hebben. Mocht u liever achteraf betalen, dan kunt u als particulier of bedrijf een financiering afsluiten via Grenke. Met deze betaalwijze worden de producten direct verzonden wanneer de contracten zijn ingevuld en goedgekeurd door Grenke.

+Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Ik heb drie kwartier geleden betaald.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Ik heb drie kwartier geleden betaald.

Op het moment van verzending zult u via e-mail een Track & Trace-code ontvangen waarmee u uw zending kunt gaan volgen. Wanneer uw producten op voorraad zijn en u heeft betaald voor {{buybefore}} uur, dan zal uw zending morgen geleverd worden.

+Als ik een product voor 14:00 uur bestel, ontvang ik dit dan vanavond?

Als ik een product voor 14:00 uur bestel, ontvang ik dit dan vanavond?

Ja, mits u in de winkelwagen voor de optie 'Bax-Shop ? Vanavond Bezorgd' kiest en u de betaling voor 14:00 uur voldoet.

+Wat is Bax-shop 'Vanavond Bezorgd' ®?

Wat is Bax-shop 'Vanavond Bezorgd' ®?

Met Bax-shop 'Vanavond Bezorgd'® kunt u uw bestelling dezelfde dag nog in huis verwachten. Dit geldt bij producten uit voorraad leverbaar en op werkdagen voor 14.00 uur besteld. Uw bestelling wordt tussen 18:00 uur en 22:00 uur bezorgd. Deze service is in het weekend en op feestdagen niet beschikbaar.

+Hoe kan ik Bax-shop 'Vanavond Bezorgd'®? selecteren en wat kost het?

Hoe kan ik Bax-shop 'Vanavond Bezorgd'®? selecteren en wat kost het?

Bij uw bestelling dient u om gebruik te maken van Bax-shop 'Vanavond Bezorgd'® de optie bestelling bezorgen te kiezen. Daarna kunt u de dienst aanvinken. De verzendkosten voor Bax-shop 'Vanavond Bezorgd'® bedragen minimaal ?€ 18,95. Afhankelijk van gewicht en lengte wordt de definitieve prijs bepaald.

+Waarom kan ik Bax-shop 'Vanavond Bezorgd'® niet selecteren?

Waarom kan ik Bax-shop 'Vanavond Bezorgd'® niet selecteren?

Wanneer Bax-shop 'Vanavond bezorgd'® niet mogelijk is, zult u deze optie ook niet in uw winkelmandje krijgen. Dit heeft meestal te maken met een product dat zwaarder is dan 30 kilogram of langer dan 1,75 meter. Deze kunnen niet bezorgd worden met Bax-shop 'Vanavond Bezorgd'®. 

+Waarom kan ik niet voor avondlevering kiezen?

Waarom kan ik niet voor avondlevering kiezen?

Dit kan meerdere redenen hebben. Wanneer de producten niet voorradig zijn, is avondlevering uiteraard geen mogelijkheid. Het is ook mogelijk dat uw bestelling dusdanig zwaar of groot is, dat deze als cargo wordt gezien. In dat geval kan hij niet met onze koeriersdienst worden meegezonden.

+Hoe laat kan ik mijn bestelling precies verwachten met Bax-shop 'Vanavond Bezorgd'®?

Hoe laat kan ik mijn bestelling precies verwachten met Bax-shop 'Vanavond Bezorgd'®?

U ontvangt uw bestelling dezelfde avond tussen 18.00 en 22.00 uur. Per e-mail ontvangt u een trackingnummer waarmee u uw bestelling kunt volgen. Heeft u bij de bestelling uw mobiele nummer opgegeven? Dan ontvangt u 30 tot 60 minuten voor levering een sms-bericht van de koerier.

+Mijn order is onderweg naar het foutieve adres. Hoe los ik dit op?

Mijn order is onderweg naar het foutieve adres. Hoe los ik dit op?

In dit geval neemt u het beste zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice, zodat wij het met de vervoerder kunnen oplossen. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.

+Wat is een Bpost PostPunt?

Wat is een Bpost PostPunt?

Een Bpost PostPunt is een afhaallocatie van Bpost. Zo kunt u uw pakket afhalen op een tijd die u uitkomt. Op een PostPunt kunt u tevens uw bestelling onder rembours laten bezorgen.
+Is het mogelijk om rembourszendingen te laten versturen naar een Bpost PostPunt?

Is het mogelijk om rembourszendingen te laten versturen naar een Bpost PostPunt?

Ja, dit is mogelijk. De medewerker zal een handtekening voor ontvangst vragen. Het maximale remboursbedrag is € 992,50
+Wat is het maximale gewicht van een pakket dat ik wil laten bezorgen bij een Bpost PostPunt?

Wat is het maximale gewicht van een pakket dat ik wil laten bezorgen bij een Bpost PostPunt?

Het pakket mag maximaal 30 kg wegen.
+Wat is de maximale lengte van een pakket dat ik wil laten bezorgen bij een Bpost PostPunt?

Wat is de maximale lengte van een pakket dat ik wil laten bezorgen bij een Bpost PostPunt?

Het pakket mag maximaal 150 cm lang zijn.
Bax-shop.BE | SOLDEN