Klantenservice
Bekijk al onze veelgestelde vragen
Kies een categorie
- Algemene productvragen
- Bestellen
- Betalen
- Contacts & openingstijden
- Garantie & Retouren
- Nieuwsbrieven
- Over bax-shop.be
- Veiligheid & Privacy
- Verzending & Bezorging
Stap terug
Verfijn het onderwerp
- Hoe kan ik een klacht indienen?
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Kan ik producten die ik op de site gezien heb ook in de muziekwinkel bezichtigen?
- Wanneer heeft u koopavond?
- Wat zijn de openingstijden van de helpdesk?
- Wat zijn de openingstijden van de winkel?
- Er staat op de pagina dat het product uit het assortiment is. Kan ik het dan nog bestellen?
- Geldt deze online aanbieding ook in de winkel?
- Hebben jullie een standaard bedrijfskorting?
- Hebben jullie producten op voorraad?
- Hoe actueel is de voorraadstatus van de producten op de site?
- Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- Hoe kan ik mijn factuur opvragen?
- Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?
- Hoe kan ik vanaf uw productpagina een product bestellen?
- Hoe kan ik zien of er producten in backorder staan?
- Hoe vind ik het product van mijn keuze?
- Hoeveel stuks van dit artikel hebben jullie op voorraad?
- Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen.
- Ik kan niet inloggen op de website. Waarom niet?
- Ik wil de producten die ik bij jullie koop graag geïnstalleerd hebben in mijn bedrijf, kan dit?
- Ik wil een artikel uit mijn order verwijderen. Hoe doe ik dit?
- Ik wil graag wat producten toevoegen aan mijn backorder. Kan dat?
- Ik wil graag wat telefonisch bestellen. Kan dat?
- Ik wil langskomen in de winkel om een bestelling op te halen, kan dat?
- Ik wil mijn backorder omzetten in verband met de levertijd.
- Ik wilde een product gaan bestellen maar dit is opeens duurder.
- Is het veilig om mijn social media inlog te gebruiken?
- Kan ik de voorraadstatus van producten in de winkel zien?
- Kan ik de voorraadstatus van producten op de site zien?
- Kan ik een overzicht krijgen van eerdere bestellingen?
- Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
- Kan ik mijn net geplaatste en betaalde bestelling nog aanpassen?
- Krijg ik als zakelijke klant korting wanneer ik grotere aantallen bestel?
- Krijg ik een orderbevestiging wanneer ik een bestelling plaats?
- Kunnen jullie ook producten leveren die niet in het assortiment zitten?
- Mijn artikel staat in backorder. Wanneer komt dit binnen?
- Moet ik een klantenprofiel aanmaken als ik iets wil bestellen?
- Waar vind ik een antwoord op mijn productvraag?
- Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?
- Waarom is dit B-stock-product duurder dan het nieuwe product?
- Wanneer iets niet op voorraad is, wordt mijn bestelling dan pas verstuurd zodra alles leverbaar is?
- Wanneer ontvang ik mijn backorder?
- Wat doe ik als mijn kortingscode niet werkt?
- Wat is het voordeel van een eigen klantenprofiel?
- Wat zijn B-stock-artikelen?
- Wat zijn de voordelen van het inloggen via social media?
- Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
- Kan ik bij jullie ook onderdelen bestellen?
- Tot hoe laat kan ik bij Bax-shop.be bestellen?
- Wat zijn de contactgegevens van Bax-shop.be?
- Graag ontvang ik mijn factuur zodat ik mijn bestelling kan bevestigen alvorens te betalen.
- Hoe kan ik een cadeaubon / kortingscode invoeren?
- Hoe kan ik mijn factuur opvragen?
- Hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen verrekend wanneer ik mijn bestelling wijzig?
- Ik heb de verkeerde bank gekozen bij het betalen en nu kan ik mijn bestelling niet afronden.
- Ik heb geen betalingslink ontvangen. Waar blijft deze?
- Ik heb nog een tegoed op mijn account. Hoe kan ik dit verrekenen?
- Ik kreeg twee keer een bericht dat mijn betaling misging, maar ik heb wel betaald.
- Ik krijg een betalingsherinnering, maar ik heb al betaald! Wat nu?
- Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
- Kan ik hier VVV-bonnen verzilveren?
- Kan ik met een creditcard betalen?
- Kan ik online bestellingen exclusief BTW plaatsen als ik in het buitenland woon?
- Kan ik ook een bestelling exclusief BTW plaatsen als ik deze zelf af kom halen en ik kom uit het buitenland?
- Mag ik op rekening aanschaffen? Ik werk voor een basisschool.
- Mijn betaling bij KBC online liep helaas fout.
- Op welke manieren kan ik betalen?