- Home /
- Klantendienst /
- Retourneren
Retourneren
Klik hier om JE retourzending aan te melden
Retourneren betekent dat je een product terugstuurt naar Bax Music. Bijvoorbeeld omdat het niet is wat je verwachtte, of omdat het defect is. Hieronder vind je meer informatie.
Retour-video: Hoe retourneer ik mijn product?
Algemene informatie over producten terugsturen
Is retourneren gratis?
Meestal wel. Lees hieronder de voorwaarden.
- Stuur je een product terug volgens de voorwaarden van onze 30 dagen 'niet goed geld terug'-termijn, dan is dit altijd gratis.
- Als je een defect product terugstuurt waar nog garantie op zit, dan kun je het product gratis terugsturen binnen de eerste 180 dagen na levering van het product. Na die 180 dagen betaal je de verzendkosten zelf, tenzij je het Bax Music Zekerheidspakket hebt meebesteld bij je product.
Hoe werkt gratis terugsturen? Lees hieronder verder bij "Hoe moet ik mijn retour aanmelden, verpakken en opsturen?"
Hoe moet ik mijn retour aanmelden, verpakken en opsturen?
Stap 1. Aanmelden
-
Je moet een retour altijd aanmelden. De gemakkelijkste manier is via onze retour-portal.
Stap 2. Verpakken
- Verpak het product in de originele verpakking. Heb je die niet, zorg dan voor ander goed verpakkingsmateriaal.
- Je bent zelf verantwoordelijk voor schade die ontstaat als gevolg van het versturen in een slechte verpakking.
- Op de originele verpakking van het product niet schrijven en geen stickers e.d. plakken.
- Doe hier vervolgens een goede verzenddoos omheen. Bijvoorbeeld de Bax Music-doos waarin het product geleverd werd. Gebruik indien nodig opvulling, zodat het product niet heen en weer kan schuiven.
- Op deze doos kun je wel gewoon schrijven en stickers plakken.
Stap 3. Retourformulier
- Na het aanmelden krijg je binnen 48 uur de eerste e-mail van ons.
- In de e-mail vind je het retourformulier.
- Print het retourformulier en doe het in de verzenddoos.
- Retourneer je meerdere producten? Dan moet je voor elk product een retourformulier uitprinten en in de verzenddoos doen.
Stap 4. Verzendlabel
- Je krijgt een tweede e-mail van ons.
- Hierin vind je het verzendlabel.
- Print het verzendlabel en plak het op de verzenddoos.
- Je krijgt alleen een verzendlabel als je voor afhaalpunt hebt gekozen. Bij thuis ophalen regelt de vervoerder zelf het verzendlabel.
- Heb je meer dan één verzenddoos nodig? Stuur dan een mailtje naar returns@bax-shop.com en vraag een extra verzendlabel aan. Elke verzenddoos heeft namelijk een uniek label nodig.
Stap 5. Verzenden
- Heb je bij Stap 1 gekozen voor afgiftepunt? Dan breng je je pakket zelf naar een afgiftepunt. In onze tweede e-mail staat waar je het pakket kunt afgeven.
- Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Bewaar de tracking-code die je krijgt bij het afgiftepunt. Zo kun je zien of je pakket is aangekomen en heb je bewijs dat je het pakket hebt verstuurd.
- Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Bewaar de tracking-code die je krijgt bij het afgiftepunt. Zo kun je zien of je pakket is aangekomen en heb je bewijs dat je het pakket hebt verstuurd.
- Heb je bij Stap 1 gekozen voor thuis ophalen? Dan vind je in onze tweede e-mail de ophaaldatum en -tijd en de tracking-gegevens om je pakket te volgen.
Kan ik een product ook terugbrengen bij een Bax Music-winkel?
Zeker! Je hoeft je retour in dat geval niet aan te melden. Ga naar een van onze Bax Music-vestigingen en een medewerker zal je helpen bij het innemen van je product.
Waar vind ik het retourformulier en verzendlabel?
Zie "Hoe moet ik mijn retour aanmelden, verpakken en opsturen?" hierboven.
Ik heb mijn retour opgestuurd. Wat nu?
- Meestal ontvang je binnen 5 werkdagen van ons een ontvangstbevestiging.
- We betalen In ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen na je 'herroeping' van het product het volledige aankoopbedrag terug inclusief eventuele (standaard) verzendkosten voor de heenzending.
Wacht je al veel langer, dan kun je contact opnemen met onze Klantendienst.
Hoe kan ik mijn retouraanvraag annuleren?
Je kan je retouraanvraag annuleren door een mailtje te sturen naar returns@bax-shop.com met als onderwerp 'annuleren retouraanvraag'.
Mag ik een product weigeren aan de deur?
Ja, dat recht heb je altijd.
Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat nu?
Er zijn twee situaties mogelijk:
- Je hebt zelf per ongeluk het verkeerde product besteld. Geen zorgen, je kunt het gewoon gratis retourneren. Zie voor meer informatie onze 30 dagen 'niet goed geld terug'-garantie hieronder.
- Het kan ook dat je door een fout van Bax Music het verkeerde artikel ontvangen hebt. Neem dan eerst contact op met onze Klantendienst. Volg daarna de instructies hierboven onder het kopje "Hoe moet ik mijn retour aanmelden, verpakken en opsturen?" Na ontvangst van het artikel zullen we het juiste product zo snel mogelijk naar je opsturen.
Het product dat ik heb ontvangen, is defect. Wat nu?
Is een product defect, dan gelden de normale garantie-regels.
Ik wil het product gewoon terugsturen zonder reden. Kan dat ook?
Ja, de meeste producten mag je, om wat voor reden dan ook, binnen 30 dagen terugsturen (zie de voorwaarden hieronder). Wel ben je verplicht om de reden in te vullen bij het retourneren via onze retourportal. Op basis van deze informatie optimaliseren we continu de kwaliteit van onze producten en website.
Defect product?
Wat doe je als een product defect is?
Omruiling: als je garantie hebt en het product defect is binnen 30 dagen na levering
Wat moet je doen?
1. Controleer op onze Garantie-pagina of je recht hebt op garantie.
2. Meld het product binnen 30 dagen na levering aan en verstuur het volgens de instructies die je via e-mail krijgt.
Gratis reparatie: als je garantie hebt en het product defect is na 30 dagen
Wat moet je doen?
1. Controleer op onze Garantie-pagina of je recht hebt op garantie.
2. Meld het product aan en verstuur het volgens de instructies die je via e-mail krijgt.
Betaalde reparatie: als je geen garantie (meer) hebt
Als je geen garantie (meer) hebt, kun je het defecte product tegen betaling laten repareren. Wat moet je doen?
1. Lees de informatie over reparaties buiten de garantietermijn.
2. Vul het reparatie-aanvraagformulier in.
3. We nemen contact met je op.
Niet defect, maar wel terugsturen? 30 dagen 'niet goed geld terug'
Valt het product tegen? Of heb je per ongeluk het verkeerde artikel besteld? Geen zorgen. Bij Bax Music heb je na aankoop van een product bijna altijd recht op een zichttermijn van wel 30 dagen. Dit is onze 30 dagen 'niet goed geld terug'-garantie. Terugsturen is gratis! Let op: is je product defect? Zie dan de informatie hierboven bij 'Defect product?'
Algemeen
Wat is de 30 dagen ‘niet goed geld terug’-garantie?
Bax Music biedt een extra lange bedenktermijn van 30 dagen. Dit is onze 'niet goed geld terug'-garantie. Die is langer dan de wettelijke bedenktijd ('herroepingsrecht'). Want wettelijk heb je recht op een zichttermijn van minimaal veertien dagen.
Wanneer gaat de 30-dagen-termijn in?
De bedenktijd gaat in op de dag nadat het product bezorgd is (dit kan ook bij een afhaalpunt zijn) of opgehaald is in de winkel.
Hoe ruil ik een 30-dagen-retour voor een ander product?
Je retourneert het product op de normale manier, zoals hierboven omschreven ("Hoe moet ik mijn retour verpakken en opsturen?"). Tijdens de retour-procedure kun je aangeven welk product je wilt ontvangen als ruil. Dan komt het vanzelf goed!
Is het nieuwe product goedkoper, dan krijg je een deel van het aankoopbedrag terug. Als het duurder is, dan ontvang je van ons een betaallink via e-mail. Zodra je betaald hebt, sturen we je het nieuwe product toe.
Let op:
- Je kunt producten alleen ruilen als ze binnen onze 30 dagen 'niet goed geld terug'-garantie vallen. Producten die ouder zijn of niet bij ons gekocht, kunnen niet geruild worden. Uitzondering zijn bepaalde gitaren en basgitaren.
- Heb je het product destijds betaald via in3 of Riverty (voorheen Afterpay)? Of heb je het gekocht bij een marketplace, bijvoorbeeld Bol.com of Amazon? Dan is omruilen helaas niet mogelijk. Je kunt het product natuurlijk wel gewoon retourneren en het aankoopbedrag terug ontvangen.
» Gitaar of basgitaar ruilen / verkopen
» Oud voor nieuw-regeling
Een 30-dagen-retour terugsturen
Hoe meld ik mijn 30-dagen-retour aan en waar stuur ik hem naartoe?
Het makkelijkste is om je retour aan te melden via onze retourportal. Na aanmelding van de retour krijg je alle informatie die je nodig hebt om het product terug te sturen.
Wil of kun je onze retourportal niet gebruiken? Dan mag je de retour ook aanmelden met het formulier voor herroeping of het Europees modelformulier voor herroeping (ons retour-adres is: Verrijn Stuartweg 20 4462 GE Goes).
Hoeveel tijd heb ik om mijn 30-dagen-retour terug te sturen?
Na aanmelding van de retour heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.
Is retourneren gratis bij een 30-dagen-retour?
Retourneren is alleen gratis als je gebruikmaakt van onze retourprocedure en het product vervolgens terugstuurt of laat ophalen via DHL. Je kunt het product ook zelf terugbrengen in een van onze winkels. Hoe werkt de retourprocedure? De procedure vind je hierboven onder het kopje "Hoe moet ik mijn retour aanmelden, verpakken en opsturen?"
Wat mag wel en wat mag niet?
Wanneer kan ik niet gebruikmaken van de 30-dagen-termijn?
- Defecte producten. Deze vallen onder de gewone Garantie. Ga voor meer informatie naar de Garantie-pagina.
- Producten die speciaal voor jou zijn gemaakt of aangepast. Bijvoorbeeld kabels die op maat gesneden zijn.
- Software waarvan je de verzegeling hebt verbroken.
- Een software-pakket mag je dus alleen retourneren als dit nog verzegeld is. Het originele seal-folie moet er nog omheen zitten! Als de software-verpakking al geopend is, moeten wij het product weer naar je terugsturen
- Geopende software terugsturen mag enkel als je daarvoor goedkeuring hebt gekregen van een Bax Music-medewerker. Deze goedkeuring wordt alleen gegeven als je een verkeerd product hebt ontvangen door een fout van ons.
- Download-producten. Dit zijn producten waarbij je niets krijgt thuisgestuurd, maar van ons alleen een serienummer ontvangt via de e-mail.
- Artikelen die we vanwege gezondheidsbescherming of hygiëne niet kunnen innemen en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken. Bijvoorbeeld oordopjes, hoofdtelefoons, blaasinstrumenten, mondstukken en rieten.
- Speciale bestellingen. Dit zijn producten die geen deel uitmaken van ons normale assortiment, maar besteld zijn via de Helpdesk of ons aanvraagformulier. Deze regel geldt alleen voor producten die je ná 14 dagen terugstuurt.
Wat mag ik met het product doen tijdens de 30-dagen-termijn?
Je mag alleen doen wat nodig is om het product te beoordelen. Het is logisch dat je een gitaar uit de verpakking haalt en even bespeelt. Het is logisch dat je een DJ-controller uit de doos haalt en korte tijd aansluit om hem te testen. Als je hierdoor plakband moet lossnijden of een plastic verpakking moet openknippen, dan vinden we dat goed. Probeer het wel netjes te doen.
En wat mag ik doen met de Bax Music-doos waar ik het product in kreeg?
Om de gewone productverpakking heen zit meestal ook een doos van Bax Music. Die herken je aan ons logo. Met deze doos mag je doen wat je wilt, maar we adviseren wel om deze doos te bewaren tijdens de 30 dagen zichttermijn. Want als je het product later misschien retourneert, dan heb je meteen een stevige verzenddoos die goed past. Gebruik opvulmateriaal zodat het product niet verschuift.
Ik heb het product in elkaar gezet. Moet ik het ook weer demonteren?
Wil je een product retourneren dat je zelf in elkaar hebt moeten zetten? Stuurt het product dan gedemonteerd terug naar ons, dus zoals je het hebt ontvangen. Als je dit niet doet, dan moeten we helaas arbeidskosten in rekening brengen voor het demonteren van het artikel.
Er zit software als accessoire bij mijn product. Mag ik die ook uitproberen tijdens de 30-dagen-termijn?
Als je een product koopt waar ook software bij zit, dan mag de activatiecode van de software alleen gebruikt zijn als dit nodig was voor het beoordelen van de hardware.
Als je de licentie wel gebruikt hebt, terwijl dit niet nodig was voor het beoordelen van de hardware, moet je de software laten 'clearen'. Dit betekent dat je de licentie laat resetten door de software-fabrikant, zodat de code opnieuw gebruikt kan worden. Is dit niet gedaan, dan brengen we kosten in rekening voor het vrijgeven van de licentie.
Hoeveel krijg ik terug voor mijn retour?
Krijg ik altijd het volledige aankoopbedrag terug voor een 30-dagen-retour?
Je krijgt gewoon het volledige aankoopbedrag terug als je netjes omgaat met het product, de accessoires, handleidingen en verpakkingen. Hieronder lees je hoe het werkt.
Wanneer krijg je minder geld terug voor een 30-dagen-retour?
Als je iets hebt gedaan wat niet nodig was om het product te beoordelen waardoor het artikel nu niet meer in nieuwstaat is. Hieronder vallen de volgende zaken:
- Schade aan het product.
- Vlekken op het product.
- Product is niet compleet. Bijvoorbeeld als je niet alle papieren (zoals handleidingen) en accessoires (zoals kabels) terugstuurt met het product.
- Verpakking is beschadigd of ontbreekt, terwijl dit niet nodig was om het product te beoordelen. Maak bijvoorbeeld niet de doos kapot terwijl je alleen een plakbandje hoefde los te snijden. Beschadig ook niet de verpakking van eenvoudige producten, zoals kabels of batterijen, want aan de buitenkant is al te zien of je het juiste product hebt gekocht.
Hoeveel houden jullie in op het aankoopbedrag van een 30-dagen-retour?
Je krijgt altijd het volledige aankoopbedrag terug als je netjes omgaat met het product, de accessoires, handleidingen en verpakkingen (zie hierboven). Hieronder zie je in welke situaties we wel geld inhouden en hoeveel:
Als ik voor mijn bestelling verzendkosten heb betaald, krijg ik die dan terug bij een 30-dagen-retour?
Ja, we betalen de verzendkosten terug als je de volledige bestelling retourneert (dus alle bestelde items). Retourneer je een deel van de bestelling, dan krijg je de verzendkosten niet terug.
Wanneer krijg ik mijn geld van een 30-dagen-retour terug en op welke rekening?
In ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen na je 'herroeping' van het product betalen wij het volledige aankoopbedrag terug.
Bij het aanmelden van je retourzending kun je kiezen:
- Het bedrag terug laten storten op dezelfde manier zoals je betaald hebt. Bijvoorbeeld creditcard, Paypal of bankrekening.
- Of het bedrag terug laten storten op een specifieke bankrekening. Je moet dan een IBAN-rekeningnummer invullen.
Let op:
- Kies je voor de eerste optie en heb je destijds betaald met bijvoorbeeld creditcard, controleer dan je creditcard-overzicht om te zien of we het bedrag al hebben teruggestort.
- Contante terugbetaling (in de winkel) is alleen mogelijk bij retour-bedragen tot 35 à 40 euro. Dit bedrag is inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending.
Zie ook
Garantie
30 dagen 'niet goed geld terug'-garantie
Reparaties
Status van reparaties
Defect product ontvangen
Veelgestelde vragen & antwoorden
Garantie & Retouren meer vragen
Ik heb de verkeerde producten gekocht. Wat nu?
U kunt deze kosteloos naar ons retourneren door gebruik te maken van ons retourformulier. Ga naar www.bax-shop.nl/retour om uw retourzending aan te melden. Onze RMA-afdeling zal uw omruiling dan verder voor u afhandelen.
Kunnen producten ook in de winkel geruild worden?
Ja dit is mogelijk, mits dit gebeurt binnen de zichttermijn van 60 dagen en het product in nieuwstaat verkeert.
Ik wil inloggen om een retourzending aan te melden, maar ik weet mijn klantnummer niet meer.
Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u uw factuur per e-mail ontvangen en op de factuur staat uw klantnummer. Deze factuur is ook te vinden in uw account, wanneer u ingelogt bent. u kunt ook uw klantnummer vinden via mijn.bax-shop.be en dan kunt u kiezen voor "Account informatie"
Wanneer u niet uw klantnummer kunt vinden, neem dan contact op met onze helpdesk. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Ik wil inloggen om een retourzending aan te melden, maar ik weet mijn factuur-of ordernummer niet meer.
Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u uw factuur per e-mail ontvangen en op de factuur staat uw factuur-of ordernummer. Deze factuur is ook te vinden in uw account, wanneer u ingelogt bent via mijn.bax-shop.nl en dan kunt u kiezen voor "overzicht bestellingen" en hieronder vindt u een overzicht van al uw geplaatste bestelling.
Wanneer u niet uw factuur-of ordernummer kunt vinden, neem dan contact op met onze helpdesk. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Kan ik bij een omruiling in de winkel ook alleen het restbedrag betalen?
Ja, dat is mogelijk, mits u uw omruiling binnen de zichttermijn van 60 dagen doet en uw product nog in nieuwstaat is.
Welke garantie krijg ik op mijn aankoop?
Bij ieder product in de webshop van Bax-shop.be vindt u een garantietermijn. Deze termijnen verschillen per product.
Welke producten zijn uitgesloten van de zichttermijn van 30 dagen?
Bijna alle producten bij Bax Music vallen onder onze 30 dagen 'niet goed geld terug'-garantie. Er zijn enkele uitzonderingen, zoals software waarvan je de verzegeling hebt verbroken of gebruikte oordopjes.
Een volledig overzicht van uitgesloten producten vind je hier:
> Meer informatie over 30 dagen 'niet goed geld terug'-garaantie
Welke producten zijn uitgesloten van garantie?
De producten uit onderstaande lijst zijn voorbeelden van verbruiksmaterialen en op deze producten geldt alleen garantie op fabrieksfouten:
snaren
trommelstokken
batterijen/accu?s (ook rechargeable's)
rieten
drumvellen en bekkens
lampen
plectrums
flightcases
software
dvd?s
cd?s
potmeters
vloeistoffen
tape
akoestisch schuim
crossfaders
direct downloads
online cursussen
Kan ik mijn bestelling terugsturen wanneer ik toch niet tevreden ben?
Je kunt bijna altijd gebruikmaken van onze 30 dagen 'niet goed geld terug'-garantie. Dit betekent dat je een product binnen 30 dagen gratis terug kunt sturen naar Bax Music. Een reden opgeven is niet nodig. Er zijn wel enkele uitzonderingen, dus lees goed de voorwaarden:
> Meer informatie over 30 dagen 'niet goed geld terug'-garantie
> Defect product ontvangen?
Wat houdt de 30 dagen 'niet goed geld terug'-garantie in?
De Bax Music 30 dagen 'niet goed geld terug'-garantie is een extra lange 'zichttermijn'. Dit betekent dat je maar liefst 30 dagen de tijd hebt om te beslissen of je het product wilt houden. Terugsturen is gratis! Lees wel goed de voorwaarden:
> Meer informatie over 30 dagen 'niet goed geld terug'-garantie
Wanneer komt mijn reparatie retour?
Doorgaans betreft de doorlooptijd van reparaties twee à drie weken. Onze RMA-afdeling zal u via e-mail op de hoogte houden van het verloop.
Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling beschadigd aangekomen is?
Wanneer u een bestelling krijgt aangeleverd die ernstig beschadigd is en u kunt al zien dat een of meerdere producten defect zijn mag u de bestelling weigeren. Neem vervolgens wel zo snel mogelijk contact op met de aftersales afdeling. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken of via rma@bax-shop.be. Wanneer u het pakket niet heeft geweigerd, kunt u de zending gratis naar ons opsturen. Zie voor meer informatie onze Garantie & Retouren pagina.
Wat doe ik wanneer mijn product defect raakt binnen de garantietermijn?
We raden u aan om het product naar ons terug te sturen onder begeleiding van een volledig ingevuld retourformulier, dit kunt u doen via www.bax-shop.be/retour, Nadat wij het product in behandeling hebben genomen, stuurt onze retourafdeling het product terug naar de leverancier. Hier wordt het nagekeken en gerepareerd. Wij streven er naar het product binnen twee tot drie weken weer bij u terug te hebben. Zie voor meer informatie onze Garantie & Retouren pagina.
Wat doe ik wanneer mijn product defect raakt buiten de garantietermijn?
U stuurt het product terug naar ons onder begeleiding van een volledig ingevuld retourformulier, dit kunt u doen via www.bax-shop.be/retour. Nadat wij het product in behandeling hebben genomen, stuurt onze retourafdeling het product terug naar de leverancier waar het nagekeken wordt. Hierna doen wij u een prijsvoorstel m.b.t. de reparatiekosten. Accepteert u dit voorstel, dan vervallen de onderzoekskosten en zal het artikel voor de afgesproken prijs worden gerepareerd en terug worden gezonden. Let op: reparaties die minder dan 200,- kosten worden zonder prijsopgave gerepareerd. Zie voor meer informatie onze Garantie & Retouren pagina.
Kan ik mijn Behringer-product naar jullie toesturen ter reparatie?
Behringer hanteert zijn eigen retour-procedure. Hoe dit in zijn werk gaat, kunt u hier nalezen: http://www.bax-shop.nl/nieuws-items/nieuwe-garantieprocedure-behringer-en-bugera-producten.html
Moet ik verzendkosten betalen wanneer ik een defect product naar jullie opstuur?
Terugsturen is gratis bij Bax Music binnen de eerste 180 dagen na levering van het product. Maak wel gebruik van onze retour-procedure.
> Retour-procedure
Wat moet ik doen wanneer ik een verkeerd product ontvangen heb?
Wanneer de levering niet overeenkomt met wat u besteld heeft, dient u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken of helpdesk@bax-shop.be. Wij zorgen dat u alsnog zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt. Daarnaast instrueren we u hoe u het verkeerd ontvangen artikel retour kunt zenden.
Mijn product is kapot geleverd. Wat nu?
In dit geval dient u direct contact op te nemen met onze helpdesk, zodat wij dit zo spoedig mogelijk voor u kunnen oplossen. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Kan ik mijn geld terugkrijgen wanneer ik mijn product terugstuur?
Ja, dat kan. Lees wel eerst goed de informatie over onze 30 dagen 'niet goed geld terug'-garantie.
> 30 dagen 'niet goed geld terug'-garantie
> Bestelling retourneren
> Defect product ontvangen
Ik heb mijn defecte product retour gestuurd. Wanneer krijg ik mijn nieuwe?
Dit is afhankelijk van hoe lang u al in het bezit bent van het artikel. Wanneer u uw product binnen 30 dagen retour heeft gestuurd omdat dit defect was, zullen wij het direct voor u omruilen (mits op voorraad). Als u uw product retour heeft gestuurd buiten de 30 dagen, nemen wij dit ter reparatie aan. De doorlooptijd van reparaties bedraagt gewoonlijk twee à drie weken.
Ik heb een product geretourneerd maar op de creditnota staat een foutief artikel.
In dit geval dient u direct contact op te nemen met onze aftersales-afdeling, zodat wij dit zo spoedig mogelijk voor u kunnen oplossen. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken of via rma@bax-shop.be.
Kan ik mijn defecte product ook in de winkel in Antwerpen binnenbrengen?
Ja, dit is mogelijk. Wanneer een bij Bax-shop.be aangeschaft product kapot is, kan het ook in onze winkel in Antwerpen binnengebracht worden voor garantie.
Ik heb mijn geld nog niet terug van mijn retourzending.
In dit geval dient u direct contact op te nemen met onze aftersales-afdeling, zodat wij dit zo spoedig mogelijk voor u kunnen oplossen. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken of via rma@bax-shop.be.
Kan ik mijn bestelling retourneren via Kiala?
Nee, dit is helaas niet meer mogelijk. U kunt wel gebruik maken van een Bpost postkantoor,
Wat is de status van mijn retourzending?
Als u een update wilt hebben over uw retourzending, kunt u contact opnemen met de aftersales-afdeling. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken of via rma@bax-shop.nl.
Hoe stuur ik een pakket terug?
Je kunt producten (meestal gratis) terugsturen door gebruik te maken van onze retour-procedure.
> Retour-procedure