Gratis verzending vanaf € 50,-
60 dagen "niet-goed-geld-terug" garantie
Voor 23:00 besteld, morgen in huis
3 jaar Bax Music garantie

Klantendienst

Veelgestelde vragen en antwoorden

Contact & Openingstijden meer vragen
+ Wat zijn de contactgegevens van Bax Music?
Wat zijn de contactgegevens van Bax Music?

Onze volledige contactinformatie en openingstijden vind je op de contactpagina.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat zijn de openingstijden van de winkel?
Wat zijn de openingstijden van de winkel?

Je vindt de openingstijden van onze verschillende filialen op de contactpagina.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat zijn de openingstijden van de Helpdesk?
Wat zijn de openingstijden van de Helpdesk?

Op de contactpagina vind je de openingstijden van onze Helpdesk. 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik producten die ik op de site gezien heb ook in de muziekwinkel bezichtigen?
Kan ik producten die ik op de site gezien heb ook in de muziekwinkel bezichtigen?

Als je een artikel dat je op onze site hebt gezien, wilt bekijken in een van onze winkels, controleer dan eerst of de winkel in jouw buurt het product op voorraad heeft. Je kunt dit nagaan op de pagina van het product, onder 'Winkelvoorraad'.

Is het product niet op voorraad in de winkel? Neem dan contact op met onze Helpdesk.

Wil je een product meteen bestellen en later ophalen in de winkel? Zie Reserveren en ophalen.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik een klacht indienen?
Hoe kan ik een klacht indienen?

Zie Klachten & Suggesties voor alle informatie over het indienen van een klacht.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je wachtwoord wijzig je door in te loggen in je Bax Music-account (rechtsboven op de website). Vervolgens ga je naar 'Account' en klik je op 'Wachtwoord wijzigen'.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wanneer heeft Bax Music koopavond?
Wanneer heeft Bax Music koopavond?

Op de contactpagina vind je alle informatie over normale en bijzondere openingstijden van onze vestigingen.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

Bestellen meer vragen
+ Hoe vind ik het product van mijn keuze?
Hoe vind ik het product van mijn keuze?

Je kunt op verschillende manieren producten vinden in de webshop van Bax Music. Wanneer je op zoek bent naar een specifiek product, kun je dit snel vinden door middel van de zoekmachine. Ben je niet op zoek naar een specifiek product, dan kun je via de productcategorieën (bovenaan) alle producten bekijken.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hebben jullie producten op voorraad?
Hebben jullie producten op voorraad?

Ja, wij zijn voorraadhoudend. Het merendeel (ongeveer 85%) van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Op iedere productpagina wordt de voorraadstatus aangegeven. Op de pagina Levertijden lees je meer over de levertijden en diverse voorraadstatussen.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik wil een artikel uit mijn order verwijderen. Hoe doe ik dit?
Ik wil een artikel uit mijn order verwijderen. Hoe doe ik dit?

Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze Helpdesk.

> Contact
> Bestelling wijzigen of annuleren 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik de voorraadstatus van producten op de website zien?
Kan ik de voorraadstatus van producten op de website zien?

Bax Music vermeldt bij ieder artikel op zijn website de voorraadstatus. Zo ben je altijd op de hoogte van de actuele voorraad of verwachte levertijd. Als het product bij ons op voorraad is geldt: op werkdagen vóór 23.00 uur besteld, morgen in huis. Bekijk voor meer informatie over voorraadstatussen en levertijden de pagina Levertijden.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik de voorraadstatus van producten in de winkel zien?
Kan ik de voorraadstatus van producten in de winkel zien?

Bax Music vermeldt bij ieder artikel op de website de voorraadstatus voor onze diverse filialen. Zo ben je altijd op de hoogte van de actuele winkelvoorraad. Bekijk voor meer informatie over voorraadstatussen de pagina's Levertijden en Reserveren & Ophalen.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe actueel is de voorraadstatus van de producten op de site?
Hoe actueel is de voorraadstatus van de producten op de site?

De voorraadstatussen en levertijden worden iedere twee minuten geüpdatet via een koppeling tussen ons magazijn en de webshop, zodat deze zeer actueel zijn. In uitzonderlijke gevallen kan het gebeuren dat een product net uitverkocht is terwijl er wel voorraad aangegeven was. In dit geval heeft een andere klant een fractie eerder dan jou het laatste exemplaar van het product besteld.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik wil langskomen in de winkel om een bestelling op te halen, kan dat?
Ik wil langskomen in de winkel om een bestelling op te halen, kan dat?

Dat kan zeker! Ga naar Reserveren en ophalen voor meer informatie.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik heb hetzelfde product elders goedkoper gezien, passen jullie de prijs dan aan?
Ik heb hetzelfde product elders goedkoper gezien, passen jullie de prijs dan aan?

Bax Music levert alle producten uit het assortiment in principe tegen de laagste prijs. Natuurlijk kan het voorkomen dat je een product bij een andere (web)winkel goedkoper vindt. Als je dit kunt aantonen, dan krijg je het product doorgaans voor dezelfde prijs. Ga voor meer informatie naar Laagste-prijs-garantie.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kunnen jullie ook producten leveren die niet in het assortiment zitten?
Kunnen jullie ook producten leveren die niet in het assortiment zitten?

Wanneer je op zoek bent naar een artikel dat niet in onze webshop is opgenomen, kun je contact met ons opnemen per e-mail, social media of telefoon. Voor het aanvragen van onderdelen kun je gebruikmaken van het formulier Onderdeel aanvragen.

> Contact 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat zijn B-stock-artikelen?
Wat zijn B-stock-artikelen?

B-stock-artikelen zijn producten die wij niet als nieuw kunnen verkopen. Veelal gaat het om producten waar de verpakking van beschadigd is, of waar zeer lichte gebruikssporen of beschadigingen op aanwezig zijn. In andere gevallen gaat het om producten waar bepaalde accessoires van ontbreken. De producten uit de B-stock-categorie worden altijd voor een lagere prijs aangeboden dan de gangbare producten in onze webshop. Op het eerste tabblad van elke productpagina staat steeds genoteerd wat de B-stock-kenmerken van het product zijn.

> Meer informatie over B-stock
> Al onze B-stock-aanbiedingen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik vanaf een productpagina een product bestellen?
Hoe kan ik vanaf een productpagina een product bestellen?

Druk op de gele knop 'Bestellen'. Het product zal in de winkelwagen worden geplaatst. Wil je nog meer producten bestellen, voeg deze dan op dezelfde manier toe. Direct afrekenen is mogelijk door de stappen op het scherm te volgen.

> Meer informatie over het bestelproces 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik wil graag wat telefonisch bestellen. Kan dat?
Ik wil graag wat telefonisch bestellen. Kan dat?

Zeker! Je kunt ons telefonisch bereiken via 03 60 52 226.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Moet ik een klantenprofiel aanmaken als ik iets wil bestellen?
Moet ik een klantenprofiel aanmaken als ik iets wil bestellen?

Nee, dit is niet nodig. Je kunt er ook voor kiezen om als gast te bestellen.

> Meer informatie over bestellingen plaatsen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat is het voordeel van een eigen klantenprofiel?
Wat is het voordeel van een eigen klantenprofiel?

Je kunt je klantenprofiel personaliseren waardoor je alleen gerichte aanbiedingen ontvangt (als je je hiervoor ingeschreven hebt). Verder kunnen wij je beter helpen bij het oplossen van problemen. Ook krijg je een handig overzicht van je bestelhistorie en hoef je bij een volgende bestelling je adresgegevens niet opnieuw in te vullen.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik wilde een product gaan bestellen maar dit is opeens duurder.
Ik wilde een product gaan bestellen maar dit is opeens duurder.

Het kan gebeuren dat de prijs van een product daalt of stijgt. Dit kan te maken hebben met bijvoorbeeld een verlaging of verhoging van de inkoopprijs door onze leverancier.

> Laagste-prijs-garantie 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik een overzicht krijgen van eerdere bestellingen?
Kan ik een overzicht krijgen van eerdere bestellingen?

Ja, dat kan! Wanneer je een klantenprofiel hebt, worden al je bestellingen opgeslagen. Je moet eerst inloggen (bovenaan de website). Onder het tabblad 'Bestellingen' vind je vervolgens al je vroegere bestellingen. Lukt het niet? Neem contact op met onze Helpdesk.

> Contact 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Krijg ik een orderbevestiging wanneer ik een bestelling plaats?
Krijg ik een orderbevestiging wanneer ik een bestelling plaats?

Je ontvangt een e-mail zodra de status van je order wijzigt. Zo weet je precies wanneer wij de betaling hebben ontvangen en wanneer je bestelling verzonden zal worden.

> Status van bestellingen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?
Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?

Heb je geen orderbevestiging per e-mail ontvangen? Het kan zijn dat onze e-mail onterecht als spam wordt gezien door je e-mailprogramma. Controleer dus altijd je map 'Ongewenste e-mail' of 'Spam'.

> Status van bestellingen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wanneer ontvang ik mijn backorder?
Wanneer ontvang ik mijn backorder?

Onze backorder-afdeling zal je via e-mail op de hoogte houden over de levertijd van de backorder.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?

Bax Music behandelt je persoonlijke gegevens, verkregen uit mailinglijsten, orders en/of offertes strikt vertrouwelijk. Je e-mail adres, naam en/of andere persoonsgegevens worden nooit aan derden verkocht, verhuurd of doorgegeven. Bax Music gebruikt je gegevens niet voor andere commerciële doeleinden dan het informeren over onze diensten, acties en aanbiedingen.

> Privacy policy

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Neem contact op met onze Helpdesk via 03 60 52 226. Als je bestelling al verzonden is, is wijzigen of annuleren helaas niet meer mogelijk. Wel kun je de bestelling dan weigeren of gratis retourneren.

> Meer informatie over bestellingen wijzigen 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik zien of er producten in backorder staan?
Hoe kan ik zien of er producten in backorder staan?

De productpagina van ieder artikel vermeldt de actuele voorraadstatus. Wanneer je iets bestelt dat in backorder staat, wordt dit aangegeven in je winkelwagen. Ook wanneer je meerdere stuks van één artikel bestelt en er maar een gedeelte uit voorraad geleverd kan worden, wordt dit in je winkelwagen vermeld. De backorder-afdeling zorgt ervoor dat je binnen 3-4 werkdagen na bestelling een e-mail krijgt met hierin de levertijd van je backorder. Het kan gebeuren dat producten een levertijd hebben van meerdere weken of maanden. In deze gevallen krijg je een alternatief product aangeboden en kun je ervoor kiezen dit product af te nemen in plaats van het oorspronkelijk bestelde artikel.

> Levertijden
> Status van bestellingen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik wil de producten die ik bij jullie koop graag geïnstalleerd hebben in mijn bedrijf, kan dit?
Ik wil de producten die ik bij jullie koop graag geïnstalleerd hebben in mijn bedrijf, kan dit?

Ja, dit is mogelijk. Wij hebben een eigen installatie-afdeling. Een van onze specialisten kan op locatie komen kijken en u een vrijblijvende offerte aanbieden voor een oplossing op maat.

> Bax Music Business

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Krijg ik als zakelijke klant korting wanneer ik grotere aantallen bestel?
Krijg ik als zakelijke klant korting wanneer ik grotere aantallen bestel?

Als zakelijke klant mag u korting verwachten bij bulkbestellingen. Neem voor aanvragen en meer informatie contact op met de Bax Music Business afdeling.

> Bax Music Business

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik mijn factuur opvragen?
Hoe kan ik mijn factuur opvragen?

Bij het plaatsen van je bestelling krijg je diezelfde avond nog een factuur per e-mail opgestuurd. De facturen van je bestellingen worden bovendien bewaard in je account. (Dit laatste is alleen mogelijk als je een account hebt aangemaakt / gebruikt tijdens het bestellen.) Je kunt bovenaan onze website inloggen in je account.

> Meer informatie over facturen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik wil graag wat producten toevoegen aan mijn backorder. Kan dat?
Ik wil graag wat producten toevoegen aan mijn backorder. Kan dat?

Ja, dat kan. Je kunt ons telefonisch bereiken via 03 60 52 226.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Mijn artikel staat in backorder. Wanneer komt dit binnen?
Mijn artikel staat in backorder. Wanneer komt dit binnen?

Onze backorder-afdeling zal je via e-mail op de hoogte houden over de levertijd van je backorder.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik wil mijn backorder omzetten in verband met de levertijd.
Ik wil mijn backorder omzetten in verband met de levertijd.

Dat kan. Je kunt ons telefonisch bereiken via 03 60 52 226.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik kan niet inloggen op de website. Waarom niet?
Ik kan niet inloggen op de website. Waarom niet?

Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je dit opnieuw opvragen. Je klikt op ‘Wachtwoord vergeten’. Vervolgens vul je je e-mailadres in en kies je ‘Verzend wachtwoord’. Je wachtwoord wordt dan opnieuw naar je verzonden. Dit moet echter wel het e-mailadres zijn waarmee je oorspronkelijk de account hebt aangemaakt.

Lukt het nog steeds niet? Neem contact op met onze Helpdesk.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoeveel stuks van dit artikel hebben jullie op voorraad?
Hoeveel stuks van dit artikel hebben jullie op voorraad?

Je kunt zien hoeveel stuks wij van een bepaald artikel op voorraad hebben door naar de pagina van het product te gaan. Bij een voorradig product zie je onder de prijs het aantal stuks dat we op voorraad hebben.

> Levertijden

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?
Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?

Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je dit opnieuw opvragen. Je klikt op ‘Wachtwoord vergeten’. Vervolgens vul je je e-mailadres in en kies je ‘Verzend wachtwoord’. Je wachtwoord wordt dan opnieuw naar je verzonden. Dit moet echter wel het e-mailadres zijn waarmee je oorspronkelijk de account hebt aangemaakt.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Je standaard-adres(sen) kun je aanpassen in je account.

Gaat het om het adres van een bestelling? Neem dan binnen een kwartier na het betalen van de bestelling telefonisch contact op met onze Helpdesk via 03 60 52 226.

> Meer informatie over adressen wijzigen 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wordt je bestelling bezorgd door een van onze vervoerders? Dan ontvang je via e-mail een tracking-nummer om de status van je bestelling te volgen op de website van de vervoerder. 

> Meer informatie over Track & Trace

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wanneer iets niet op voorraad is, wordt mijn bestelling dan pas verstuurd zodra alles leverbaar is?
Wanneer iets niet op voorraad is, wordt mijn bestelling dan pas verstuurd zodra alles leverbaar is?

Bestaat je bestelling uit meerdere artikelen waarvan een deel wel op voorraad is en een deel niet? Tijdens het bestelproces kan worden gevraagd of je akkoord gaat met deellevering. De voorradige producten worden dan eerst geleverd. Producten die niet op voorraad zijn, worden verstuurd zodra ze weer op voorraad zijn. 

> Meer informatie over Deellevering

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Waar vind ik een antwoord op mijn productvraag?
Waar vind ik een antwoord op mijn productvraag?

Vragen over een specifiek product stel je door op de productpagina te klikken op de link ‘Stel een vraag over dit product’. We beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk op het door jou opgegeven e-mailadres.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Er staat op de pagina dat het product uit het assortiment is. Kan ik het dan nog bestellen?
Er staat op de pagina dat het product uit het assortiment is. Kan ik het dan nog bestellen?

Helaas betekent dit dat het product niet meer leverbaar is. Onze helpdesk informeert je graag over een vergelijkbaar alternatief.

> Contact

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen.
Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen.

Bij het plaatsen van je bestelling krijg je diezelfde avond nog een factuur per e-mail opgestuurd. Controleer of de e-mail niet terecht gekomen is in je 'Ongewenste e-mail' / 'Spam'. De facturen van je bestellingen worden bovendien bewaard in je account. Dit is alleen mogelijk als je een account hebt aangemaakt / gebruikt tijdens het bestellen.

> Facturen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik bij jullie ook onderdelen bestellen?
Kan ik bij jullie ook onderdelen bestellen?

Ja, hiervoor gebruik je het formulier Onderdeel aanvragen.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Geldt deze online aanbieding ook in de winkel?
Geldt deze online aanbieding ook in de winkel?

Ja, de prijzen in de webshop gelden ook in de winkel. Gaat het om een online kortingscode die je moet invullen in de winkelwagen? Ook geen probleem, je kunt de winkelmedewerker vragen om bij het maken van de bestelling gebruik te maken van deze code.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik mijn net geplaatste en betaalde bestelling nog aanpassen?
Kan ik mijn net geplaatste en betaalde bestelling nog aanpassen?

Meestal wel! Neem telefonisch contact op via 03 60 52 226. 

> Bestelling wijzigen of annuleren

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Tot hoe laat kan ik bij Bax Music bestellen?
Tot hoe laat kan ik bij Bax Music bestellen?

Wanneer je op werkdagen bestelt voor 23.00 uur, heb je je bestelling de volgende dag in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan ontvang je je pakket op maandag.

> Verzenden en bezorgen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Waarom is dit B-stock-product duurder dan het nieuwe product?
Waarom is dit B-stock-product duurder dan het nieuwe product?

Dit betreft hoogstwaarschijnlijk een fout op de website. Neem contact op met onze Helpdesk, zodat wij dit kunnen corrigeren en je een aanbod kunnen doen voor het B-stock-artikel. 

> Contact 
> Wat is B-stock?

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hebben jullie een standaard bedrijfskorting?
Hebben jullie een standaard bedrijfskorting?

Er is geen standaard bedrijfskorting, maar we zijn altijd bereid om een scherpe offerte voor u op te stellen. Neem contact op met Bax Music Business.

> Bax Music Business 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat doe ik als mijn kortingscode niet werkt?
Wat doe ik als mijn kortingscode niet werkt?

Om het zo snel mogelijk op te lossen, kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze Helpdesk via 03 60 52 226.

> Meer informatie over kortingscodes 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

Betalen meer vragen
+ Kan ik ook een bestelling exclusief BTW plaatsen als ik deze zelf af kom halen en ik kom uit het buitenland?
Kan ik ook een bestelling exclusief BTW plaatsen als ik deze zelf af kom halen en ik kom uit het buitenland?

Ja, dit is mogelijk. Je dient wel een identiteitsbewijs en geldig BTW-nummer mee te brengen. Let op: je BTW-nummer wordt gevalideerd. Daarnaast dien je een vervoersverklaring te ondertekenen. Deze hebben wij in de winkel voor je klaarliggen. Exclusief BTW kopen is alleen mogelijk voor buitenlandse klanten die daadwerkelijk de producten over de grens meenemen.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen verrekend wanneer ik mijn bestelling wijzig?
Hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen verrekend wanneer ik mijn bestelling wijzig?

Wanneer je bestelling verandert en het te betalen bedrag hoger uitvalt, dien je dit extra bedrag te betalen. Dit kan via een online betaling die je per mail ontvangt. Wanneer het bedrag lager uitvalt kun je het bedrag als tegoed laten staan of terug laten betalen. Wanneer je een bestelling annuleert, kun je kiezen voor cadeaubonnen die je bij een latere bestelling weer inwisselt of een terugstorting van het orderbedrag.

> Terugbetaald worden

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Op welke manieren kan ik betalen?
Op welke manieren kan ik betalen?

Bij Bax Music kun je kiezen uit de meest uiteenlopende betaalmethodes. Voor ieder wat wils! Op de pagina Betaalmogelijkheden lees je meer over de beschikbare betaalmogelijkheden.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat zijn de bankgegevens van Bax Music?
Wat zijn de bankgegevens van Bax Music?

Bij enkele betaalmethoden heb je de volgende gegevens van Bax Music nodig: IBAN: BE 16 73 10 04 60 77 74 / BIC: KREDBEBB. Al onze gegevens zijn ook te vinden op onze contactpagina.

> Contact 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik online bestellingen exclusief BTW plaatsen als ik in het buitenland woon?
Kan ik online bestellingen exclusief BTW plaatsen als ik in het buitenland woon?

Ja, voor onze buitenlandse klanten is het mogelijk online exclusief BTW te bestellen. Het is wel noodzakelijk om je BTW-nummer in te vullen bij je gegevens. Let op: Je BTW-nummer wordt gevalideerd. Bij akkoord krijg je je bestelling tegen 0% BTW geleverd.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik met een creditcard betalen?
Kan ik met een creditcard betalen?

Ja, je kunt in de winkel en online betalen met je creditcard. Bij Bax Music worden alle VISA, Mastercard, Maestro en American Express creditcards geaccepteerd. We rekenen geen transactiekosten voor creditcardbetalingen. Bij online bestellingen sturen wij de producten naar je op zodra de betaling geautoriseerd is. Meestal worden de gegevens binnen enkele minuten geverifieerd, in een enkel geval kan hier maximaal één dag overheen gaan.

> Betaalmogelijkheden

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik een cadeaubon / kortingscode invoeren?
Hoe kan ik een cadeaubon / kortingscode invoeren?

1. Ga naar je winkelwagen en je komt terecht in de eerste stap van het bestelproces.
2. Meteen in dit eerste scherm voer je de code in: klik op Cadeaubon / kortingscode invoeren (dit vind je linksboven het totaalbedrag).
3. Klik op 'activeer code'.
4. Als het goed is, wordt het kortingsbedrag nu vermeld boven het 'Subtotaal inclusief BTW'.
5. Je kunt verder gaan met bestellen.

> Cadeaubon & kortingscode

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Werken jullie met kortingscodes?
Werken jullie met kortingscodes?

Bax Music geeft diverse kortingscodes uit, bijvoorbeeld via onze nieuwsbrief. Schrijf je in en profiteer van een aantrekkelijke korting op je aankoop!

> Cadeaubon en kortingscode
> Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat doe ik als mijn kortingscode niet werkt?
Wat doe ik als mijn kortingscode niet werkt?

Wanneer je kortingscode of cadeaubon niet werkt, kun je contact opnemen met onze Helpdesk. Onze helpdeskmedewerkers helpen je graag verder.

> Contact
> Cadeaubon en kortingscode

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat zijn de verzendkosten/bezorgkosten?
Wat zijn de verzendkosten/bezorgkosten?

Alle informatie over verzendkosten vind je op de pagina Verzenden & Bezorgen.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de winkel?
Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de winkel?

In de winkels van Bax Music kun je op verschillende manieren betalen. Bekijk alle betaalmethoden op de pagina Winkel betaalmogelijkheden.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Waarom veranderen prijzen met behoorlijke regelmaat?
Waarom veranderen prijzen met behoorlijke regelmaat?

Bax Music probeert zo veel mogelijk mee te gaan met de laagste prijzen die online te vinden zijn. Dit proces verloopt gedeeltelijk automatisch. Daarnaast is het mogelijk dat leveranciers onaangekondigde prijswijzigingen doorvoeren.

Heb je een product elders goedkoper gezien? Ga naar de pagina van het product en klik op 'Goedkoper gezien?' Vaak kunnen wij mee met de lagere prijs.

Als een bepaald product gegarandeerd langere tijd verkrijgbaar is voor een speciale prijs (bijvoorbeeld vanwege een actie vanuit Bax Music of een leverancier), dan zullen wij dit communiceren. Om op de hoogte te blijven van deze acties, kun je je abonneren op onze nieuwsbrief.

> Nieuwsbrief

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat is Mister Cash?
Wat is Mister Cash?

Met Mister Cash kunnen veel Belgische rekeninghouders online aankopen doen door middel van hun bankpas. Veiligheid en betrouwbaarheid zijn gegarandeerd.

> Betaalmogelijkheden

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
Kan ik als bedrijf op rekening kopen?

Ja, het op rekening leveren aan overheids- en onderwijsinstellingen behoort tot de mogelijkheden. Zie Achteraf betalen / Op rekening voor meer informatie.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik kreeg twee keer een bericht dat mijn betaling misging, maar ik heb wel betaald.
Ik kreeg twee keer een bericht dat mijn betaling misging, maar ik heb wel betaald.

Waarschijnlijk staat je order dubbel in ons systeem. We verzoeken je om telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen, zodat we dit voor je kunnen corrigeren.

> Contact
> Betaling mislukt of geweigerd

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Graag ontvang ik mijn factuur zodat ik mijn bestelling kan bevestigen alvorens te betalen.
Graag ontvang ik mijn factuur zodat ik mijn bestelling kan bevestigen alvorens te betalen.

Na het plaatsen van je bestelling zul je over het algemeen 's nachts de factuur per e-mail ontvangen.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat gebeurt er met het restbedrag van een cadeaubon als ik een goedkoper product aanschaf?
Wat gebeurt er met het restbedrag van een cadeaubon als ik een goedkoper product aanschaf?

We betalen cadeaubonnen niet in contanten uit. Het resterende bedrag zal komen te vervallen. Afhankelijk van het bedrag kan een restant echter wel in bonnen gerestitueerd worden.

> Cadeaubon en kortingscode
> Contact

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Mag ik op rekening aanschaffen? Ik werk voor een basisschool.
Mag ik op rekening aanschaffen? Ik werk voor een basisschool.

Ja, het op rekening leveren aan onder andere onderwijsinstellingen behoort tot de mogelijkheden. Zie Achteraf betalen / Op rekening voor meer informatie.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik heb nog een tegoed op mijn account. Hoe kan ik dit verrekenen?
Ik heb nog een tegoed op mijn account. Hoe kan ik dit verrekenen?

Je kunt dit helaas niet zelf doen. Neem contact op met onze helpdesk per e-mail of telefoon, zodat wij je nieuwe bestelling handmatig aan kunnen maken.

> Contact

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik krijg een betalingsherinnering, maar ik heb al betaald! Wat nu?
Ik krijg een betalingsherinnering, maar ik heb al betaald! Wat nu?

Waarschijnlijk is je betaling in goede orde bij ons aangekomen en krijg je een herinnering voor een dubbele bestelling. Komt het ordernummer niet overeen met de referentie op je bankafschrift? Neem dan contact op met onze helpdesk om de dubbele order te annuleren.

> Contact

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik heb geen betalingslink ontvangen. Waar blijft deze?
Ik heb geen betalingslink ontvangen. Waar blijft deze?

Is er tijdens het plaatsen van je bestelling iets misgegaan waardoor je betaling niet is gelukt? Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail 'online betaling foutgelopen' van ons met daarin een nieuwe link om alsnog te betalen. Je zou deze mail met de betalingslink binnen 30 minuten moeten ontvangen. Is dit niet het geval? Het kan zijn dat onze e-mail onterecht als spam wordt gezien door je e-mailprogramma. Controleer dus altijd je map 'Ongewenste e-mail' of 'Spam'. Is de mail daar ook niet te vinden? Neem dan contact op met onze Helpdesk.

> Betaling mislukt of geweigerd
> Betaalmogelijkheden

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik heb de verkeerde bank gekozen bij het betalen en nu kan ik mijn bestelling niet afronden.
Ik heb de verkeerde bank gekozen bij het betalen en nu kan ik mijn bestelling niet afronden.

Is er tijdens het plaatsen van je bestelling iets misgegaan waardoor je betaling niet is gelukt? Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail 'online betaling foutgelopen' van ons met daarin een nieuwe link om alsnog te betalen. Je zou deze mail met de betalingslink binnen 30 minuten moeten ontvangen. Is dit niet het geval? Het kan zijn dat onze e-mail onterecht als spam wordt gezien door je e-mailprogramma. Controleer dus altijd je map 'Ongewenste e-mail' of 'Spam'. Is de mail daar ook niet te vinden? Neem dan contact op met onze Helpdesk.

> Betaling mislukt of geweigerd
> Contact

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Mijn betaling bij KBC online liep helaas fout.
Mijn betaling bij KBC online liep helaas fout.

Is er tijdens het plaatsen van je bestelling iets misgegaan waardoor je betaling niet is gelukt? Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail 'online betaling foutgelopen' van ons met daarin een nieuwe link om alsnog te betalen. Je zou deze mail met de betalingslink binnen 30 minuten moeten ontvangen. Is dit niet het geval? Het kan zijn dat onze e-mail onterecht als spam wordt gezien door je e-mailprogramma. Controleer dus altijd je map 'Ongewenste e-mail' of 'Spam'. Is de mail daar ook niet te vinden? Neem dan contact op met onze Helpdesk.

> Betaling mislukt of geweigerd
> Contact

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik mijn factuur opvragen?
Hoe kan ik mijn factuur opvragen?

Bij het plaatsen van je bestelling krijg je diezelfde avond nog een factuur per e-mail opgestuurd. De facturen van je bestellingen worden bovendien bewaard in je account. Dit is alleen mogelijk als je een account hebt aangemaakt / gebruikt tijdens het bestellen.

> Facturen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

Verzenden & Bezorgen meer vragen
+ Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?
Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?

Heb je het tracking-nummer ontvangen, maar werkt het dezelfde avond nog niet? Dan kan het zijn dat de zending nog niet opgehaald is door de vervoerder. Controleer in dat geval de volgende ochtend nog een keer. Mocht de code daarna nog steeds niet werken, dan kun je contact opnemen met onze Helpdesk.

> Meer informatie over status van bestellingen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf 50 euro verzenden we gratis. Voor bestellingen onder de 50 euro rekenen we 3,95 euro verzendkosten. Als je onder rembours bestelt, betaal je 9,95 euro extra. Voor speciale verzend-opties en services kunnen andere bedragen gelden.

> Meer informatie over Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?
Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?

Wanneer een bestelling verzonden wordt, krijg je via e-mail een tracking-nummer. Met deze tracking-code kun je achterhalen waar je pakket zich bevindt. Niet ontvangen? Controleer eerst of je de e-mail in 'Ongewenste e-mail' of 'Spam' kunt vinden. Zo niet, neem dan contact met ons op.

> Meer informatie over status van bestellingen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Worden bestellingen ook op zaterdag bezorgd?
Worden bestellingen ook op zaterdag bezorgd?

Door bpost worden pakketten ook op zaterdag geleverd. Alleen cargo-zendingen - dat wil zeggen: grote en/of zware producten, zoals truss, luidsprekers, flightcases of grote hoeveelheden vloeistoffen - worden niet op zaterdag bezorgd.

> Verzenden & Bezorgen 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Welke producten worden per cargozending verzonden?
Welke producten worden per cargozending verzonden?

Als je bestelling bestaat uit veel grote en/of zware producten (zoals truss, luidsprekers, flightcases of grote hoeveelheden vloeistoffen), dan maken wij er een cargozending/vrachtzending van. Pakketten waarvan de langste zijde langer is dan 1.5 meter en/of waarvan het gewicht meer dan 30 kilo is, worden altijd een vrachtzending. 

> Meer informatie over cargo/vrachtzendingen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan mijn bestelling vertraging oplopen?
Kan mijn bestelling vertraging oplopen?

Het gebeurt niet vaak, maar er kan vertraging optreden bij de levering van je bestelling. Bijvoorbeeld bij slecht weer in de winter of bij de drukte rond de feestdagen. Bax Music kan hier niet aansprakelijk voor worden gesteld. Wel zullen we altijd ons uiterste best doen om een passende oplossing te vinden.

> Meer informatie over Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen in de winkel?
Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen in de winkel?

Ja, dat kan zeker. In het bestelproces kun je aangeven dat je je bestelling in een van onze winkels wilt ophalen. We sturen je een bericht zodra je bestelling klaar ligt. De precieze levertijd hangt af van de aanwezige voorraad in de betreffende winkel of in ons centrale magazijn.

> Meer informatie over Reserveren & Ophalen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe worden bestellingen verstuurd?
Hoe worden bestellingen verstuurd?

Bax Music verstuurt zijn pakketten binnen België met bpost, Dynalogic, GLS en UPS. Welke vervoerders precies beschikbaar zijn voor het verzenden van je bestelling, zie je vanzelf als je het bestelproces in de winkelwagen doorloopt.

> Verzenden & Bezorgen 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik een bestelling in delen laten leveren wanneer niet alle bestelde producten op voorraad zijn?
Kan ik een bestelling in delen laten leveren wanneer niet alle bestelde producten op voorraad zijn?

Dit is bijna altijd mogelijk! Zodra je in het bestelproces bij de stap 'Leveringsmethode' bent, zie je meestal de optie 'Deellevering' (indien van toepassing). Kies je voor 'Ja', dan verzenden we alle voorradige producten zo snel mogelijk. Overige producten worden dan nageleverd. Kies je 'Nee', dan wachten we met verzending tot alle producten uit je bestelling op voorraad zijn.

In sommige gevallen is Deellevering niet mogelijk. Bijvoorbeeld bij rembourszendingen of afhalen in de winkel.

> Meer informatie over Deellevering
> Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan elke bestelling in delen geleverd worden?
Kan elke bestelling in delen geleverd worden?

Nee, er zijn uitzonderingen. Deellevering is bijvoorbeeld niet mogelijk als je hebt gekozen voor rembourszending of afhalen in de winkel. Tijdens de stap 'Leveringsmethode' in het bestelproces zie je vanzelf of de optie Deellevering beschikbaar is.

> Meer informatie over Deellevering
> Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

Ga naar Waar is mijn pakket? voor alle informatie over onze vervoerders.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik een bezorgtijd afspreken?
Kan ik een bezorgtijd afspreken?

Als je tijdens het bestelproces in de winkelwagen kiest voor Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak' (indien beschikbaar), kun je zelf bepalen op welke datum en in welk tijdvak je bestelling bezorgd wordt. Bezorging is over het algemeen mogelijk in 6 tijdvakken tussen 08.00 en 22.00 uur.

Bij onze andere vervoerders is alleen het kiezen van een bezorgdatum mogelijk (indien de producten op voorraad zijn).

> Meer informatie over Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak' 
> Informatie per vervoerder 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik een bestelling onder rembours laten versturen?
Kan ik een bestelling onder rembours laten versturen?

Ja, betaling onder rembours is mogelijk bij bedragen tot 500 euro. Hiervoor rekent de vervoerder 9.95 euro. Het totaalbedrag van je bestelling betaal je aan de bezorger. Let op: je kunt in dit geval niet kiezen voor Deellevering (ofwel: we wachten met verzenden tot alle producten op voorraad zijn).

> Verzenden & Bezorgen
> Betaalmogelijkheden
> Deellevering 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat zijn de extra kosten die ik moet betalen om mijn bestelling onder rembours te laten versturen?
Wat zijn de extra kosten die ik moet betalen om mijn bestelling onder rembours te laten versturen?

Voor verzenden onder rembours rekenen we 9,95 euro.

> Verzenden & Bezorgen
> Betaalmogelijkheden

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Waarom is mijn product geleverd in een veel te grote doos?
Waarom is mijn product geleverd in een veel te grote doos?

Dit gebeurt meestal als het product (net) niet past in een van de kleinere Bax Music dozen. De doos wordt uiteraard goed opgevuld met luchtkussens.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat is Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'?
Wat is Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'?

Hiermee kun je zelf de datum en het tijdvak van bezorging kiezen, tot een maand na de dag van je bestelling. Klik tijdens het bestelproces onder 'Leveringsmethode' op Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak' (indien beschikbaar), selecteer de gewenste dag (dinsdag tot en met zaterdag) en het gewenste tijdvak.

> Meer informatie Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak' selecteren en wat kost het?
Hoe kan ik Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak' selecteren en wat kost het?

Tijdens het bestelproces kun je onder 'Leveringsmethode' kiezen voor de service Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'. De verzendkosten zijn in dat geval 14,95 euro. Deze service is alleen beschikbaar als alle producten uit je bestelling op voorraad zijn en er geen sprake is van een cargozending (zeer grote/zware bestelling).

> Meer informatie over Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Waarom kan ik Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak' niet selecteren?
Waarom kan ik Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak' niet selecteren?

Deze service is alleen beschikbaar als alle producten uit je bestelling op voorraad zijn en als er geen sprake is van een cargozending (zeer zware/grote bestellingen).

> Meer informatie over Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe laat kan ik mijn bestelling precies verwachten met Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'?
Hoe laat kan ik mijn bestelling precies verwachten met Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'?

Heb je voor deze service gekozen, dan ontvang je je bestelling binnen het tijdvak dat je zelf hebt gekozen. Je krijgt via e-mail een tracking-nummer waarmee je de zending kunt volgen.

> Meer informatie over Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wanneer ontvang ik mijn tracking-code?
Wanneer ontvang ik mijn tracking-code?

Je ontvangt je Track & Trace-code gewoonlijk laat in de avond of aan het begin van de nacht. De volgende ochtend kun je hem gebruiken om je bestelling te volgen.

> Meer informatie over bestellingen volgen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Is vandaag besteld echt morgen in huis?
Is vandaag besteld echt morgen in huis?

Voorradige producten die op een werkdag of zondag voor 23:00 uur betaald zijn, heb je in veruit de meeste gevallen de volgende dag in huis. Bestellingen die je op zaterdag plaatst, ontvang je op maandag. Situaties als slechte weersomstandigheden en drukte op de weg hebben we helaas niet in de hand. Via e-mail krijg je een Track & Trace-nummer waarmee je de bestelling kunt volgen.

> Meer informatie over Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik zien waar mijn pakket zich bevindt?
Hoe kan ik zien waar mijn pakket zich bevindt?

Wanneer een bestelling verzonden wordt, krijg je via e-mail een tracking-nummer. Met deze tracking-code kun je achterhalen waar je pakket zich bevindt. Niet ontvangen? Controleer eerst of je de e-mail in 'Ongewenste e-mail' of 'Spam' kan vinden. Zo niet, neem dan contact met ons op.

> Meer informatie over status van bestellingen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn pakket wordt bezorgd?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn pakket wordt bezorgd?

Op Waar is mijn pakket? vind je alle informatie over onze vervoerders.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe lang blijft mijn pakket liggen op een bpost afhaalpunt?
Hoe lang blijft mijn pakket liggen op een bpost afhaalpunt?

Nadat je bericht hebt ontvangen dat je het pakket kunt afhalen op een bpost PostPunt, zal het pakket 14 dagen blijven liggen. Daarna wordt het pakket teruggestuurd naar Bax Music.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik een nieuwe bezorgopdracht geven aan de vervoerder?
Hoe kan ik een nieuwe bezorgopdracht geven aan de vervoerder?

Op Waar is mijn pakket? worden de mogelijkheden vermeld voor elk van onze vervoerders.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik het bezorgadres nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?
Kan ik het bezorgadres nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?

Dit kan alleen telefonisch en binnen een kwartier na het betalen van de bestelling. Neem contact op via 03 60 52 226.

> Afleveradres wijzigen
> Status van bestelling

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wanneer ik mijn postcode invoer om een afhaalpunt te selecteren, zie ik mijn favoriete afhaalpunt niet meer?
Wanneer ik mijn postcode invoer om een afhaalpunt te selecteren, zie ik mijn favoriete afhaalpunt niet meer?

Het kan zijn dat het afhaalpunt tijdelijk niet geopend is of dat bpost het afhaalpunt definitief van de lijst heeft verwijderd.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Welke documenten heb ik nodig om mijn pakket af te halen bij een bpost PostPunt?
Welke documenten heb ik nodig om mijn pakket af te halen bij een bpost PostPunt?

Je hebt geen documenten nodig. De baliemedewerkers hoeven alleen je naam en de naam van de afzender te weten. We raden wel aan om de e-mail met de barcode erin mee te nemen. Het kan gebeuren dat de medewerker hiernaar vraagt.

> Afhalen in winkel of bij afhaalpunt 
> Waar is mijn pakket? 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Is het mogelijk dat iemand anders mijn pakket afhaalt bij een bpost PostPunt?
Is het mogelijk dat iemand anders mijn pakket afhaalt bij een bpost PostPunt?

Ja, dit is mogelijk. De medewerker zal een handtekening voor ontvangst vragen.

> Afhalen in winkel of bij afhaalpunt
> Waar is mijn pakket? 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan mijn pakket ook bij de buren bezorgd worden?
Kan mijn pakket ook bij de buren bezorgd worden?

We begrijpen dat een deel van onze klanten het erg handig vindt om het pakketje bij de buren op te halen. Toch heeft Bax Music de afspraak met alle vervoerders dat er niet bij de buren bezorgd mag worden. We willen er namelijk zeker van zijn dat pakketjes niet kwijtraken of beschadigd raken.

Als er wel bij de buren is afgeleverd, dan is dit een fout van de bezorger en worden wij hiervan graag op de hoogte gesteld! Wel kun je bij sommige vervoerders de bezorgwensen aanpassen na de eerste afleverpoging.

> Verzenden & Bezorgen
> Afleveradres wijzigen
> Waar is mijn pakket?

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan mijn pakket ook direct bij een postkantoor of afhaalpunt bezorgd worden?
Kan mijn pakket ook direct bij een postkantoor of afhaalpunt bezorgd worden?

Heb je je bestelling nog niet geplaatst? Kies dan tijdens het bestelproces in de winkelwagen voor 'Afhalen'. Je vindt dit onder de stap 'Leveringsmethode'. Kies vervolgens voor het gewenste afhaalpunt.

Is je bestelling al geplaatst? Dan kun je de leveringsmethode niet meer wijzigen. Hoe het verdere proces precies verloopt, verschilt per vervoerder. Zie Waar is mijn pakket? voor meer informatie.

> Afhalen in winkel of bij afhaalpunt
> Je bestelling volgen
> Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Waar kan ik mijn verzendgegevens terugvinden?
Waar kan ik mijn verzendgegevens terugvinden?

Er zijn twee mogelijkheden.

Kort na het plaatsen van je bestelling krijg je een bevestigings-e-mail. Hierin vind je al je gegevens terug.

Maar je kunt ook inloggen in je account (bovenaan onze website). Ga vervolgens naar 'Bestellingen'. Daarna klik je op de bestelling waar je informatie over wilt hebben. Let op: dit is niet mogelijk indien je als 'gast' besteld hebt.

> Afleveradres wijzigen
> Bestelling plaatsen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik mijn Track en Trace-code terugvinden?
Hoe kan ik mijn Track en Trace-code terugvinden?

Wanneer een bestelling verzonden wordt, krijg je via e-mail een Track & Trace-nummer. Met dit tracking-nummer kun je achterhalen waar je pakket zich bevindt. Niet ontvangen? Controleer eerst of je de e-mail in 'Ongewenste e-mail' of 'Spam' kunt vinden. Zo niet, neem dan contact met ons op.

> Meer informatie over status van bestellingen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Waar kan ik zien welke bestelling er onderweg is?
Waar kan ik zien welke bestelling er onderweg is?

Zodra je bestelling verzonden is, krijg je van ons een e-mail, inclusief Track & Trace-code. Hiermee kun je nagaan wat de status is van je bestelling.

> Meer informatie over Track & Trace

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe word ik op de hoogte gehouden van de levering van mijn bestelling?
Hoe word ik op de hoogte gehouden van de levering van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling verzonden wordt, krijg je een e-mail met daarin een Track & Trace-code. Met dit tracking-nummer kun je je bestelling volgen.

> Meer informatie over Track & Trace
> Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik te weten komen wanneer de vervoerder precies mijn bestelling komt afleveren?
Kan ik te weten komen wanneer de vervoerder precies mijn bestelling komt afleveren?

Wanneer je bestelling verzonden wordt, krijg je van ons een Track & Trace-code in je e-mail. Hiermee kun je je bestelling volgen. Het precieze aflevertijdvak wordt echter niet vermeld, tenzij je gebruikmaakt van de service Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'.

> Waar is mijn pakket?

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wanneer komt mijn zending aan?
Wanneer komt mijn zending aan?

Zodra je bestelling verzonden wordt, krijg je van ons een Track & Trace-code via e-mail. Hiermee kun je vanaf de ochtend je zending volgen. Er wordt echter geen precies aflevertijdvak vermeld, tenzij je gebruikmaakt van de service Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'.

> Meer informatie over bestellingen volgen
> Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Ik heb drie kwartier geleden betaald.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Ik heb drie kwartier geleden betaald.

Heb je voorradige producten voor 23:00 uur besteld, dan heb je de zending de volgende dag in huis. Bestellingen op zaterdag en zondag worden op maandag geleverd.

Op het moment dat we je bestelling verzenden, krijg je via e-mail een Track & Trace-code. Vanaf de volgende ochtend kun je hiermee je bestelling volgen.

> Waar is mijn pakket?
> Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Mijn order is onderweg naar het verkeerde adres. Hoe los ik dit op?
Mijn order is onderweg naar het verkeerde adres. Hoe los ik dit op?

Het afleveradres kun je alleen nog telefonisch binnen een kwartier na het plaatsen van je bestelling laten wijzigen. Neem contact op met onze Helpdesk via 03 60 52 226.

> Meer informatie over adressen wijzigen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat is een bpost PostPunt?
Wat is een bpost PostPunt?

Een bpost PostPunt is een afhaallocatie van bpost. Zo kun je je pakket afhalen op een tijd die je uitkomt. Op een PostPunt kun je overigens ook bestellingen onder rembours laten bezorgen.

> Afhalen in winkel of bij afhaalpunt 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Is het mogelijk om rembourszendingen te laten versturen naar een bpost PostPunt?
Is het mogelijk om rembourszendingen te laten versturen naar een bpost PostPunt?

Ja, dit is mogelijk. De medewerker zal een handtekening voor ontvangst vragen. Het maximale remboursbedrag is 500 euro.

> Afhalen in winkel of bij afhaalpunt
> Verzenden & Bezorgen
> Rembours

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat is het maximale gewicht van een pakket dat ik wil laten bezorgen bij een bpost PostPunt?
Wat is het maximale gewicht van een pakket dat ik wil laten bezorgen bij een bpost PostPunt?

Het pakket mag maximaal 30 kg wegen.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat is de maximale lengte van een pakket dat ik wil laten bezorgen bij een bpost PostPunt?
Wat is de maximale lengte van een pakket dat ik wil laten bezorgen bij een bpost PostPunt?

Het pakket mag maximaal 150 cm lang zijn.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik ook achteraf betalen?
Kan ik ook achteraf betalen?

Dit is alleen mogelijk voor (semi-)overheidsinstellingen en scholen/universiteiten. Zie voor meer informatie Achteraf betalen / Op rekening.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

Garantie & Retouren meer vragen
+ Ik heb de verkeerde producten gekocht. Wat nu?
Ik heb de verkeerde producten gekocht. Wat nu?

Je kunt de producten gratis terugsturen door gebruik te maken van onze retour-procedure.

> Retour-procedure

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kunnen producten ook in de winkel geruild worden?
Kunnen producten ook in de winkel geruild worden?

Ja, dat kan. Lees Product ruilen voor meer informatie.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik wil inloggen om een retourzending aan te melden, maar ik weet mijn klantnummer niet meer.
Ik wil inloggen om een retourzending aan te melden, maar ik weet mijn klantnummer niet meer.

Na het plaatsen van je bestelling heb je de factuur ontvangen per e-mail. Op deze factuur staat je klantnummer.

De factuur is ook te vinden in je account indien je tijdens het bestellen gebruikgemaakt hebt van je account of een account hebt aangemaakt. Bekijk je facturen door in te loggen (bovenaan de website) en naar het tabblad 'Bestellingen' te gaan.

Heb je bovenstaande geprobeerd, maar kun je toch je klantnummer niet terugvinden, neem dan contact op met onze Helpdesk.

> Contact

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik wil inloggen om een retourzending aan te melden, maar ik weet mijn factuur-of ordernummer niet meer.
Ik wil inloggen om een retourzending aan te melden, maar ik weet mijn factuur-of ordernummer niet meer.

Na het plaatsen van je bestelling heb je de factuur ontvangen per e-mail. Op deze factuur staat je factuur-/ordernummer.

De factuur is ook te vinden in je account indien je tijdens het bestellen gebruikgemaakt hebt van je account of een account hebt aangemaakt. Bekijk je facturen door in te loggen (bovenaan de website) en naar het tabblad 'Bestellingen' te gaan.

Heb je bovenstaande geprobeerd, maar kun je toch je factuur-/ordernummer niet terugvinden, neem dan contact op met onze Helpdesk.

> Contact

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Welke garantie krijg ik op mijn aankoop?
Welke garantie krijg ik op mijn aankoop?

Bij ieder product in de webshop van Bax Music vind je de garantietermijn.

De termijn kan verschillen per product. Zo geldt op de meeste artikelen onze standaard garantie van 3 jaar, maar geven we bij verbruiksproducten alleen garantie op fabrieksfouten. Ook is het mogelijk dat een fabrikant een extra lange garantieperiode biedt.

De termijn per product wordt ook vermeld op je factuur.

> Meer informatie over Garantie

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Welke producten zijn uitgesloten van de zichttermijn van 60 dagen?
Welke producten zijn uitgesloten van de zichttermijn van 60 dagen?

Bijna alle producten bij Bax Music vallen onder onze 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie. Er zijn enkele uitzonderingen, zoals software waarvan je de verzegeling hebt verbroken of gebruikte oordopjes.

Een volledig overzicht van uitgesloten producten vind je hier:

> Meer informatie over de 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Welke producten zijn uitgesloten van garantie?
Welke producten zijn uitgesloten van garantie?

Voor de meeste producten geldt onze standaard garantie van 3 jaar. Op sommige artikelen zit alleen garantie op fabrieksfouten; het gaat dan meestal om verbruiksproducten, zoals snaren en drumvellen. Verder kun je niet gebruikmaken van je garantie als het defect ontstaan is door onjuist gebruik.

Een volledig overzicht van uitgesloten producten vind je hier:

> Meer informatie over Garantie

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik mijn bestelling terugsturen wanneer ik toch niet tevreden ben?
Kan ik mijn bestelling terugsturen wanneer ik toch niet tevreden ben?

Je kunt bijna altijd gebruikmaken van onze 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie. Dit betekent dat je een product binnen 60 dagen gratis terug kunt sturen naar Bax Music. Een reden opgeven is niet nodig. Er zijn wel enkele uitzonderingen, dus lees goed de voorwaarden:

> Meer informatie over de 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie
> Defect product ontvangen?

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat houdt de 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie in?
Wat houdt de 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie in?

De Bax Music 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie is een extra lange 'zichttermijn'. Dit betekent dat je maar liefst 60 dagen de tijd hebt om te beslissen of je het product wilt houden. Terugsturen is gratis! Lees wel goed de voorwaarden:

> Meer informatie over de 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wanneer komt mijn reparatie retour?
Wanneer komt mijn reparatie retour?

De totale afhandeling van een reparatie duurt 3 tot 4 weken. Je wordt op de hoogte gehouden door onze Aftersales-afdeling.

> Meer informatie over status van reparaties

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat doe ik wanneer mijn product defect raakt binnen de garantietermijn?
Wat doe ik wanneer mijn product defect raakt binnen de garantietermijn?

In de meeste gevallen stuur je het product rechtstreeks terug naar Bax Music. Hierbij maak je gebruik van onze retour-procedure. Bij sommige merken is het handiger om het artikel zelf naar de fabrikant te sturen. Op de Garantie-pagina lees je hier meer over.

> Meer informatie over Garantie
> Retour-procedure 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat doe ik wanneer mijn product defect raakt buiten de garantietermijn?
Wat doe ik wanneer mijn product defect raakt buiten de garantietermijn?

Je kunt ervoor kiezen het product naar ons terug te zenden om te laten repareren. Als je akkoord gaat met onze reparatie-prijsopgave, dan zorgen we ervoor dat het product gerepareerd wordt. Voor sommige merken geldt een afwijkende procedure. Ga voor meer informatie naar de Reparaties-pagina.

> Meer informatie over Reparaties

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik mijn Behringer-product naar jullie toesturen ter reparatie?
Kan ik mijn Behringer-product naar jullie toesturen ter reparatie?

Je kunt het beste gebruikmaken van Behringer's eigen retourprocedure.

> Meer informatie over Behringer-retourprocedure 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Moet ik verzendkosten betalen wanneer ik een defect product naar jullie opstuur?
Moet ik verzendkosten betalen wanneer ik een defect product naar jullie opstuur?

Nee, terugsturen is altijd gratis bij Bax Music. Maak wel gebruik van onze retour-procedure.

> Retour-procedure

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat moet ik doen wanneer ik een verkeerd product ontvangen heb?
Wat moet ik doen wanneer ik een verkeerd product ontvangen heb?

Komt de levering niet overeen met wat je besteld hebt, dan kun je de verkeerd geleverde producten uiteraard zonder extra kosten terugsturen. We zullen na ontvangst van het tracking-nummer van de retourzending het juiste product zo spoedig mogelijk naar je opsturen.

Let op: neem bij verkeerd geleverde producten altijd vooraf contact op met onze Helpdesk via 03 60 52 226 of klantendienst@bax-shop.be.

> Meer informatie over Retourneren

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd aangekomen is?
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd aangekomen is?

Als het nog mogelijk is, kun je het beste de bestelling weigeren. Kan dat niet, stuur het pakket dan (gratis) terug naar Bax Music.

Je vindt hier meer informatie over de procedure:

> Defect product ontvangen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik mijn geld terugkrijgen wanneer ik mijn product terugstuur?
Kan ik mijn geld terugkrijgen wanneer ik mijn product terugstuur?

Ja, dat kan. Lees wel eerst goed de informatie over onze 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie.

> 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie
> Bestelling retourneren
> Defect product ontvangen

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik heb mijn defecte product retour gestuurd. Wanneer krijg ik een nieuw exemplaar?
Ik heb mijn defecte product retour gestuurd. Wanneer krijg ik een nieuw exemplaar?

Als je je product binnen 30 dagen retour hebt gestuurd omdat dit defect was, zullen wij het direct voor je omruilen (mits op voorraad).

Als je je defecte product retour hebt gestuurd buiten de 30 dagen, nemen wij dit ter reparatie aan. De afhandeling kan dan in totaal 3 tot 4 weken duren.

> Meer informatie over reparaties 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik heb een product geretourneerd maar op de creditnota staat een foutief artikel.
Ik heb een product geretourneerd maar op de creditnota staat een foutief artikel.

In dit geval dien je direct contact op te nemen met onze Aftersales-afdeling, zodat we dit zo spoedig mogelijk voor je kunnen oplossen. Je kunt ons bereiken via 03 60 52 226 of rma@bax-shop.be.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik mijn defecte product ook in de winkel in Antwerpen binnenbrengen?
Kan ik mijn defecte product ook in de winkel in Antwerpen binnenbrengen?

Ja, je kunt je producten altijd terugbrengen bij een Bax Music winkel naar keuze.

> Informatie Bax Music winkels
> Garantie
> Reparaties
> Defect product ontvangen
> Retourneren

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik heb mijn geld nog niet terug van mijn retourzending.
Ik heb mijn geld nog niet terug van mijn retourzending.

In dit geval dien je direct contact op te nemen met onze Aftersales-afdeling, zodat we dit zo spoedig mogelijk voor je kunnen oplossen. Je kunt ons bereiken via 03 60 52 226 of rma@bax-shop.be.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik mijn bestelling retourneren via Kiala?
Kan ik mijn bestelling retourneren via Kiala?

Nee, dit is helaas niet meer mogelijk. Je kunt je bestelling wel retourneren via een bpost postkantoor of PostPunt. 

> Meer informatie over retourneren 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat is de status van mijn retourzending?
Wat is de status van mijn retourzending?

Nadat je je pakket hebt verstuurd, krijg je van ons binnen 5 dagen een ontvangstbevestiging via e-mail. Alle tegoeden die ontstaan bij een retourzending worden vervolgens teruggestort binnen 5 werkdagen na de dag dat de retourzending door ons in behandeling is genomen.

> Meer informatie over retourzendingen
> Terugbetaald worden
> Status van reparaties

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe stuur ik een pakket terug?
Hoe stuur ik een pakket terug?

Je kunt producten gratis terugsturen door gebruik te maken van onze retour-procedure.

> Retour-procedure

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

Veiligheid & Privacy meer vragen
+ Kan ik mij afmelden voor reclame, banners, nieuwsbrief of magazine?
Kan ik mij afmelden voor reclame, banners, nieuwsbrief of magazine?

De gepersonaliseerde reclame-banners die je te zien krijgt op websites, hebben te maken met 'cookies':

> Meer informatie over ons cookiebeleid

Wil je onze e-mail-nieuwsbrieven niet meer ontvangen? Helemaal onderaan elke nieuwsbrief kun je je afmelden. Of: log in met je account, bovenaan onze website. Klik op 'Nieuwsbrief' en meld je af.

Als je je wilt afmelden voor ons papieren magazine, vul dan het volgende formulier in:

> Afmelden voor het magazine

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

Nieuwsbrieven meer vragen
+ Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je op twee manieren aanmelden voor de nieuwsbrief.

Ga naar de nieuwsbriefpagina en meld je aan:

> Aanmelden nieuwsbrief

Een andere manier is door je voorkeur aan te geven in je account. Bovenaan onze website kun je inloggen. Ga naar 'Nieuwsbrief' en meld je aan.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik me aanmelden voor de weekendaanbieding?
Hoe kan ik me aanmelden voor de weekendaanbieding?

Hiervoor kun je je aanmelden op onze Weekend Deals-pagina:

> Aanmelden Weekend Deals

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Wil je onze e-mail-nieuwsbrieven niet meer ontvangen? Helemaal onderaan elke nieuwsbrief kun je je afmelden. Of: log in met je account, bovenaan onze website. Klik op 'Nieuwsbrief' en meld je af.

Als je je wilt afmelden voor ons papieren magazine, vul dan het volgende formulier in:

> Afmelden voor het magazine

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Waar kan ik mijn gegevens/doelgroep voor de nieuwsbrief wijzigen?
Waar kan ik mijn gegevens/doelgroep voor de nieuwsbrief wijzigen?

Onderaan iedere nieuwsbrief kun je kiezen voor het wijzigen van je gegevens. Vervolgens heb je de mogelijkheid om je e-mailadres, doelgroep, geboortedatum en andere gegevens aan te passen.

Wil je onze e-mail-nieuwsbrieven helemaal niet meer ontvangen? Onderaan de nieuwsbrief kun je je ook afmelden. Of: log in met je account, bovenaan onze website. Klik op 'Nieuwsbrief' en meld je af.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

Algemene productvragen meer vragen
+ Ik zoek een product dat jullie niet in het assortiment hebben.
Ik zoek een product dat jullie niet in het assortiment hebben.

In dat geval kun je het beste zo veel mogelijk relevante informatie sturen naar klantendienst@bax-shop.be. Wij proberen dit product dan voor je op te vragen. Het opvragen van deze informatie is geheel vrijblijvend en kosteloos.

Gaat het om losse onderdelen, gebruik dan ons onderdelen-formulier:

> Onderdelenformulier

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Welke in-ears kan ik gebruiken met mijn telefoon?
Welke in-ears kan ik gebruiken met mijn telefoon?

Dit is afhankelijk van je telefoon. Op het tabblad Specificaties op onze productpagina's vind je vaak meer informatie. Kom je er niet uit, neem dan contact op met de Helpdesk.

> Contact 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Maken jullie ook kabels op maat?
Maken jullie ook kabels op maat?

Jazeker! Vul het aanvraagformulier in op Kabels op maat.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik ben op zoek naar een laptop-stand. Waar kan ik deze vinden?
Ik ben op zoek naar een laptop-stand. Waar kan ik deze vinden?

We hebben hier een speciale categorie voor:

> Laptop-stands

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat is het verschil tussen light, medium en heavy rookvloeistof?
Wat is het verschil tussen light, medium en heavy rookvloeistof?

Dit heeft betrekking op de dikte van de rook die door de rookmachine wordt uitgestoten.

> Rookvloeistof
> Hazer-vloeistof
> Rookmachine

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik zie ook elektrisch-akoestische gitaren op jullie website. Wat houdt dit in?
Ik zie ook elektrisch-akoestische gitaren op jullie website. Wat houdt dit in?

Deze gitaren zijn in de basis hetzelfde als akoestische gitaren. Het verschil is dat je ze ook direct kunt aansluiten op een geschikte versterker of mixer, wat met name handig is bij live-optredens.

> Akoestische gitaar
> Elektrisch-akoestische gitaar

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Welke USB-stick raden jullie me aan voor mijn CDJ's?
Welke USB-stick raden jullie me aan voor mijn CDJ's?

De USB-sticks van SanDisk zijn erg goed voor deze toepassing. Vooral de zeer degelijke Extreme-serie is populair.

> Sandisk Extreme USB-sticks

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat is het adres van jullie kantoor?
Wat is het adres van jullie kantoor?

Het kantoor bevindt zich naast onze winkel in Goes.

Adres:

Olympiastraat 2
4462 GG Goes

> Contact

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Waar kan ik de afmetingen van het product vinden?
Waar kan ik de afmetingen van het product vinden?

Onder het tabblad 'Specificaties' op de pagina van het product vind je deze informatie bijna altijd. Kom je er niet uit, neem dan contact op met onze Helpdesk.

> Contact 

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Waar vind ik het serienummer voor Virtual DJ?
Waar vind ik het serienummer voor Virtual DJ?

Bij Hercules-controllers en bij de Pioneer XDJ R1 staat dit aan de onderkant van het apparaat. In de meeste andere gevallen staat het op de cd-hoes gedrukt.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Waarom kan ik geen gekochte iTunes files afspelen in mijn dj software?
Waarom kan ik geen gekochte iTunes files afspelen in mijn dj software?

Hiervoor moet eerst de MP4-codec geïnstalleerd worden. Doe dit door de nieuwste QuickTime Player via de Apple-website te downloaden en deze te installeren.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik ben mijn registratiecode van Traktor kwijt. Hoe kan ik een nieuwe code bemachtigen?
Ik ben mijn registratiecode van Traktor kwijt. Hoe kan ik een nieuwe code bemachtigen?

Log in bij Native Instruments en zoek de registratiecode op in je account. Lukt dit laatste niet, neem dan contact op met Native Instruments Support.

> Native Instruments login en support

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Mijn registratiecode van Traktor is al in gebruik. Kan ik een nieuwe code aanvragen?
Mijn registratiecode van Traktor is al in gebruik. Kan ik een nieuwe code aanvragen?

Neem in dat geval contact op met Native Instruments Support.

> Native Instruments login en support

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik wil mijn Native Instruments controller verkopen. Hoe kan ik het serienummer overdragen?
Ik wil mijn Native Instruments controller verkopen. Hoe kan ik het serienummer overdragen?

Hierover vind je meer informatie bij Native Instruments:

> Native Instruments License Transfer

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Ik ben de code en installatie-cd van Virtual DJ kwijt die bij mij controller zat.
Ik ben de code en installatie-cd van Virtual DJ kwijt die bij mij controller zat.

Deze informatie wordt helaas slechts eenmalig verstrekt en is niet opnieuw op te vragen. Via de website van Virtual DJ kun je wel een controller-licentie aanschaffen tegen een gereduceerde prijs.

> Website Virtual DJ

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Moet er een geluidskaart in een dj-controller zitten?
Moet er een geluidskaart in een dj-controller zitten?

Tracks afspelen en tegelijkertijd voorbeluisteren op een ander kanaal is voor veel dj's een onmisbare optie. Dit is alleen mogelijk met controllers die beschikken over een ingebouwde geluidskaart (audio interface).

> Alle DJ-controllers met ingebouwde audio interface

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Rekordbox vraagt om een serienummer. Wat nu?
Rekordbox vraagt om een serienummer. Wat nu?

Als je een account aanmaakt op rekordbox.com, ontvang je gratis een registratiecode via e-mail.

> Website van rekordbox

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Mijn microfoon op mijn dj controller werkt niet.
Mijn microfoon op mijn dj controller werkt niet.

Wanneer het een jack-aansluiting betreft, controleer dan of je een kabel gebruikt met een mono-plug (een plug met één zwarte ring). Kabels met een stereo-plug werken voor dit soort toepassingen vaak niet.

> Microfoon-kabels met mono jack-plug

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Mijn USB-stick / externe harde schijf wordt niet gelezen door de media player.
Mijn USB-stick / externe harde schijf wordt niet gelezen door de media player.

Formatteer USB-drives altijd in het FAT32-formaat als je deze wilt gebruiken met een media player. Dit is vaak het enige formaat dat goed gelezen kan worden.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ De sync-functie op mijn CDJ's werkt niet goed.
De sync-functie op mijn CDJ's werkt niet goed.

De sync-functie werkt alleen in de USB- of SD card-modus. In dat geval moet je gebruikmaken van een opslagmedium waarop een door rekordbox gegenereerde afspeellijst staat.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ De weergegeven BPM's op mijn CDJ verspringen en kloppen niet.
De weergegeven BPM's op mijn CDJ verspringen en kloppen niet.

Je moet de CDJ voorzien van een SD-kaart of USB-stick waarop een door rekordbox gegenereerde afspeellijst staat.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Kan ik met deze dj-controller voorbeluisteren?
Kan ik met deze dj-controller voorbeluisteren?

Wanneer de controller beschikt over een ingebouwde geluidskaart, betekent dit dat je kunt voorbeluisteren via een hoofdtelefoon.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Mijn iTunes-bibliotheek in Serato is niet zichtbaar.
Mijn iTunes-bibliotheek in Serato is niet zichtbaar.

Hiervoor moet je in de setup het vinkje voor de optie 'Show iTunes library' aanzetten.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Serato meldt: Hardware disconnected
Serato meldt: Hardware disconnected

Zorg dat de driver geïnstalleerd is en je de controller minimaal aansluit op een USB 2.0-poort. De controller mag niet als standaardgeluidsuitvoerapparaat geselecteerd zijn in het besturingssysteem

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Welke controllers kan ik met Serato DJ gebruiken?
Welke controllers kan ik met Serato DJ gebruiken?

Alle ondersteunde controllers vind je op de website van Serato. Wanneer je controller niet in deze lijst staat, zal deze helaas niet werken met Serato DJ.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ De Pioneer Pro DJ link werkt niet met Rekordbox op mijn computer.
De Pioneer Pro DJ link werkt niet met Rekordbox op mijn computer.

Omdat er te veel variabelen zijn, is een eenduidig antwoord niet mogelijk. Pioneer heeft alle mogelijke oorzaken en oplossingen onder elkaar gezet op zijn forum

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Zitter er audiokabels bij deze cd-speler?
Zitter er audiokabels bij deze cd-speler?

Alle tabletop-spelers in ons assortiment zijn minimaal voorzien van een voedings- en een audiokabel.

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst

+ Wat is het gewicht van deze gitaar?
Wat is het gewicht van deze gitaar?

Elke gitaar is gemaakt uit een uniek stuk hout met een eigen gewicht, waardoor geen enkele gitaar hetzelfde zal wegen! Wel is het zo dat gitaren met een body van lindehout (basswood) vaak het lichtst zijn en gitaren met een body en/of top van esdoorn (maple) het zwaarst. Andere houtsoorten zitten hier tussen met een gemiddeld gewicht, maar kunnen hierin wel variëren. Voor een meer uitgebreide uitleg kun je terecht op ons blog: Wat is het gewicht van een gitaar?

Niet gevonden wat u zocht?
Zoek opnieuw of vraag het onze klantendienst!

E-mail Klantendienst