Klantendienst
Heb je al gezocht in onze veelgestelde vragen?
Voor u gevonden:
Klantendienst pagina's
Bestellen
Betalen
Bezorgen
Garantie en retouren
Service & contact
Winkels
Veiligheid en privacy
Veelgestelde vragen & antwoorden
Contacts & openingstijden meer vragen
Wat zijn de openingstijden van de winkel?
Ga naar onze Muziekwinkelpagina voor alle informatie over onze winkels.
Wat zijn de openingstijden van de helpdesk?
Ga naar de Contact-pagina voor de actuele openingstijden van onze helpdesk.
Kan ik producten die ik op de site gezien heb ook in de muziekwinkel bezichtigen?
Ja, dit is mogelijk. Voor de zekerheid kunt u vooraf contact met ons opnemen om u ervan te verzekeren dat we het product van uw keuze in de muziekwinkel voorradig hebben en wellicht al ter demonstratie op kunnen stellen. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken of via helpdesk@bax-shop.be
Hoe kan ik een klacht indienen?
Klachten kunt u telefonisch of per e-mail melden. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken of via helpdesk@bax-shop.be
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Uw wachtwoord wijzigt u door in te loggen op mijn bax-shop.be. Vervolgens selecteert u accountonderhoud. Tenslotte kiest u voor accountinformatie. Wijzigingen voert u door via het wachtwoordveld.
Wanneer heeft u koopavond?
Sorry, wij hebben geen koopavond.
Bestellen meer vragen
Hoe vind ik het product van mijn keuze?
Een product kunt u op verschillende manieren vinden in de webshop van Bax-shop.be. Wanneer u op zoek bent naar een specifiek product kunt u deze snel vinden door middel van de zoekmachine. Wanneer u niet op zoek bent naar een specifiek product kunt u via de navigatie per categorie alle producten bekijken.
Hebben jullie producten op voorraad?
Ja, wij zijn voorraadhoudend. Het merendeel (ongeveer 85%) van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Op iedere productpagina wordt de voorraadstatus aangegeven.
Ik wil een artikel uit mijn order verwijderen. Hoe doe ik dit?
Na het plaatsen van een bestelling kunt u deze niet meer zelf wijzigen. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken en wellicht kunnen wij het product nog uit de order verwijderen. We kunnen dit niet garanderen.
Kan ik de voorraadstatus van producten op de site zien?
Aan de hand van drie leverstatussen kunt u zien wanneer u een product mag verwachten. Indien het product bij ons op voorraad is geldt: op werkdagen vóór 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zie voor meer informatie over bestellen de klantenservicepagina.
Kan ik de voorraadstatus van producten in de winkel zien?
Onze winkel in Antwerpen hanteert dezelfde voorraad als in de webshop wordt getoond. Wanneer u een product wenst af te halen, is het verstandig dit eerst te reserveren via de webshop of telefonisch via +32 (0)3 605 22 26. Zo weet u zeker dat het product voor u klaar ligt.
Hoe actueel is de voorraadstatus van de producten op de site?
De voorraadstatussen en levertijden worden iedere 2 minuten geüpdatet via een koppeling tussen ons magazijn en de webshop. In uitzonderlijke gevallen kan het gebeuren dat een product net uitverkocht is terwijl er wel voorraad aangegeven was. In dit geval heeft een andere klant een fractie eerder dan u het laatste exemplaar van het product besteld.
Ik wil langskomen in de winkel om een bestelling op te halen, kan dat?
Ja, u kunt ook uw bestelling afhalen in onze winkel in Antwerpen. We raden u wel aan om voor dat u langs komt telefonisch contact op te nemen, zo weet u zeker dat uw bestelling voor u klaar ligt. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Kunnen jullie ook producten leveren die niet in het assortiment zitten?
Wanneer u op zoek bent naar een product dat niet in de webshop van Bax-shop.be is opgenomen, kunt u contact opnemen via helpdesk@bax-shop.be of u kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken. De klantenservice zal contact zoeken met de leverancier en u uiteindelijk telefonisch of per mail een voorstel doen.
Wat zijn B-stock-artikelen?
Bax-shop.be biedt op de webshop zogenaamde B-Stock-producten aan. Deze producten zijn veelal licht beschadigd, een paar weken gebruikt of hebben een kapotte verpakking. De artikelen werken altijd voor 100%, maar worden door de genoemde kleine mankementen tegen een veel lagere prijs aangeboden.
Hoe kan ik vanaf uw productpagina een product bestellen?
U drukt op de gele knop 'Bestellen'. Het product zal in uw winkelwagen worden geplaatst. Wilt u nog meer producten bestellen, voeg deze dan op dezelfde manier toe. Direct afrekenen is mogelijk door de stappen op het scherm te volgen.
Ik wil graag wat telefonisch bestellen. Kan dat?
Ja, dat kan. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Moet ik een klantenprofiel aanmaken als ik iets wil bestellen?
Nee, dit hoeft niet perse. U kunt er ook voor kiezen om eenmalig als gast iets te bestellen.
Wat is het voordeel van een eigen klantenprofiel?
U kunt uw klantenprofiel personaliseren waardoor u alleen gerichte aanbiedingen ontvangt. Verder kunnen wij u beter helpen bij het vinden van de juiste producten en bij het oplossen van problemen. Ook krijgt u een handig overzicht van uw bestelhistorie.
Ik wilde een product gaan bestellen maar dit is opeens duurder.
Het kan inderdaad voorkomen dat een product goedkoper op onze website heeft gestaan. Doorgaans heeft dit te maken met het feit dat onze leverancier de inkoopprijs heeft verhoogd.
Kan ik een overzicht krijgen van eerdere bestellingen?
Ja dat kan. Wanneer u een klantenprofiel heeft, worden al uw bestellingen opgeslagen. Onder het tabblad bestelhistorie treft u al uw vroegere bestellingen aan.
Krijg ik een orderbevestiging wanneer ik een bestelling plaats?
U ontvangt een e-mail zodra de status van uw order wijzigt. Zo weet u precies wanneer wij de betaling hebben ontvangen en wanneer uw bestelling verzonden zal worden.
Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?
Heeft u de orderbevestiging niet per e-mail ontvangen? Kijk dan eerst even of deze niet door uw spamfilter is geblokkeerd. Is dit niet het geval, neem dan direct contact met ons op. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Wanneer ontvang ik mijn backorder?
Onze backorder-afdeling zal u via e-mail op de hoogte houden over de levertijd van de backorder.
Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
Bax-shop.be behandelt uw persoonlijke gegevens, verkregen uit mailinglijsten, orders en/of offertes strikt vertrouwelijk. Uw e-mail adres, naam en/of andere persoonsgegevens worden nooit aan derden verkocht, verhuurd of doorgegeven. Bax-shop.be gebruikt uw gegevens niet voor andere commerciële doeleinden dan het informeren over onze diensten, acties en aanbiedingen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ook na de bevestiging van uw bestelling heeft u de mogelijkheid de bestelling te wijzigen of te annuleren. Dit kunt u telefonisch doen via +32 (0)3 605 22 26 of via e-mail helpdesk@bax-shop.be.
Hoe kan ik zien of er producten in backorder staan?
Wanneer er een product in backorder staat, kunt u dit terug vinden op de pakbon. De afdeling backorders zorgt ervoor dat u binnen 3-4 werkdagen na bestelling een e-mail krijgt met hierin de levertijd van uw backorder. Het kan gebeuren dat producten een levertijd hebben van meerdere weken of maanden. In deze gevallen krijgt u een alternatief product aangeboden en kunt u ervoor kiezen dit product af te nemen in plaats van het oorspronkelijk bestelde product.
Ik wil de producten die ik bij jullie koop graag geïnstalleerd hebben in mijn bedrijf, kan dit?
Ja, dit is mogelijk. Wij hebben een eigen installatie-afdeling. Een van onze specialisten kan op locatie komen kijken en u een vrijblijvende offerte aanbieden voor een oplossing op maat.
Krijg ik als zakelijke klant korting wanneer ik grotere aantallen bestel?
U mag als zakelijke klant korting verwachten bij bulkbestellingen. Neem voor aanvragen en meer informatie contact op met onze klantenservice. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken of via helpdesk@bax-shop.be
Hoe kan ik mijn factuur opvragen?
Bij het plaatsen van uw bestelling krijgt u diezelfde avond nog een factuur per e-mail opgestuurd. Het kan gebeuren dat u uw factuur kwijt raakt, wanneer u een klantenprofiel heeft, worden al uw facturen opgeslagen. Onder het tabblad bestelhistorie treft u al uw facturen aan. Indien u geen klantenprofiel heeft, dan kunt u contact op nemen met de klantenservice via+32 (0)3 605 22 26 of via helpdesk@bax-shop.be. Wij zorgen dat u alsnog zo snel mogelijk uw factuur krijgt.
Ik wil graag wat producten toevoegen aan mijn backorder. Kan dat?
Ja, dat kan. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Mijn artikel staat in backorder. Wanneer komt dit binnen?
Onze backorder-afdeling zal u via e-mail op de hoogte houden over de levertijd van uw backorder.
Ik wil mijn backorder omzetten in verband met de levertijd.
Ja, dat kan. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken. Wanneer u echter uw bestelling heeft geplaatst met behulp van AfterPay, kunnen wij de bestelling niet meer wijzigen.
Ik kan niet inloggen op de website. Waarom niet?
Indien u uw wachtwoord vergeten bent kunt u dit opnieuw opvragen. U klikt op Wachtwoord vergeten. Vervolgens vult u uw e-mailadres in en kiest u Verzend wachtwoord. Uw wachtwoord wordt dan opnieuw naar u verzonden.
Hoeveel stuks van dit artikel hebben jullie op voorraad?
U kunt dit via onze website opzoeken door het product in uw winkelwagen te plaatsen. Wanneer het artikel niet in de gewenste hoeveelheid leverbaar is, zal er in de winkelwagen een waarschuwing naar voren komen.
Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?
Indien u uw wachtwoord vergeten bent kunt u dit opnieuw opvragen. U klikt op Wachtwoord vergeten. Vervolgens vult u uw e-mailadres in en kiest u Verzend wachtwoord. Uw wachtwoord wordt dan opnieuw naar u verzonden.
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Uw adres wijzigt u door in te loggen op mijn bax-shop.be. Vervolgens selecteert u accountonderhoud. Tenslotte kiest u voor accountinformatie. Wijzigingen voert u door via het adresveld.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat uw bestelling in het magazijn verwerkt is ontvangt u een email met een Track & Trace-code. Via deze code kunt u op de site van de vervoerder de status van uw bestelling opvragen. Let op: de code werkt mogelijk pas s nachts omdat deze eerst verwerkt moet worden door de vervoerder.
Wanneer iets niet op voorraad is, wordt mijn bestelling dan pas verstuurd zodra alles leverbaar is?
U kunt in onze checkout kiezen of u wel of niet akkoord gaat met deellevering. Wanneer u hiermee akkoord gaat, zullen de leverbare artikelen direct verstuurd worden en de artikelen die niet op voorraad zijn kosteloos nagestuurd worden.
Waar vind ik een antwoord op mijn productvraag?
Vragen over specifieke producten stelt u door op de productpagina op de link Stel een vraag over dit product te klikken. U kunt ook onze product specialisten telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Er staat op de pagina dat het product uit het assortiment is. Kan ik het dan nog bestellen?
Helaas betekent dit dat het product bij ons niet meer leverbaar is. Onze klantenservice informeert u graag over een vergelijkbaar alternatief. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen.
Bij het plaatsen van uw bestelling krijgt u diezelfde avond nog een factuur per e-mail opgestuurd. Het kan gebeuren dat u uw factuur kwijt raakt, wanneer u een klantenprofiel heeft, worden al uw facturen opgeslagen. Onder het tabblad bestelhistorie treft u al uw facturen aan. Indien u geen klantenprofiel heeft, dan kunt u contact op nemen met de klantenservice via +32 (0)3 605 22 26 of helpdesk@bax-shop.be. Wij zorgen dat u alsnog zo snel mogelijk uw factuur krijgt.
Kan ik bij jullie ook onderdelen bestellen?
Ja, hiervoor gebruikt u het volgende formulier: http://www.bax-shop.nl/landingpages/aanvraagformulier-onderdelen
Geldt deze online aanbieding ook in de winkel?
De prijzen in de winkel zijn gelijk aan die van de webshop. U betaalt dus altijd de laagste prijs.
Kan ik mijn net geplaatste en betaalde bestelling nog aanpassen?
Ja, dat kan. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Is het veilig om mijn social media inlog te gebruiken?
Het gebruiken van uw social media gegevens om in te loggen bij Bax-shop.be is uiteraard veilig. Bax-shop.be gebruikt uw social media account enkel voor het maken van de koppeling van dit account en uw profiel op onze website voor inloggen en delen van content. Er worden geen gegevens opgeslagen en Bax-shop.be heeft geen toegang tot uw social media gegevens.
Wat zijn de voordelen van het inloggen via social media?
Het voordeel van het koppelen van een social media account aan Bax-shop.be is dat u wanneer u reeds ingelogd bent op de betreffende social media website, u geen login gegevens meer in hoeft te voeren op Bax-shop.be. U bent dan met één klik ingelogd en hoeft dus geen meerdere gegevens te onthouden. Daarbij kunt u gemakkelijk content delen met vrienden via deze social media. Na het maken van de koppeling heeft Bax-shop.be geen toegang tot uw social media gegevens.
Tot hoe laat kan ik bij Bax-shop.be bestellen?
Op werkdagen besteld vóór 23.00, volgende dag in huis. Dit geldt alleen voor artikelen die op voorraad zijn. Op de productpagina vindt u de actuele voorraadstatus van het product.
Waarom is dit B-stock-product duurder dan het nieuwe product?
Dit betreft hoogstwaarschijnlijk een fout op onze website. Neem contact op met onze klantenservice, zodat wij dit kunnen corrigeren en u een aanbod kunnen doen voor het B-stock-artikel. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Hebben jullie een standaard bedrijfskorting?
Nee, wij hanteren geen standaard kortingen voor bedrijven, omdat onze marges sterk variëren van product tot product. Uiteraard zijn wij altijd bereid om een scherpe offerte voor u op te stellen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Wat doe ik als mijn kortingscode niet werkt?
Excuses, maar om het zo spoedig mogelijk op te lossen kunt u het beste contact met ons opnemen. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Wat zijn de contactgegevens van Bax-shop.be?
Onze volledige contactinformatie en openingstijden vindt u op de contactpagina. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 {{config path='general/store_intormation/value'}} bereiken of via helpdesk@bax-shop.be
Betalen meer vragen
Kan ik ook een bestelling exclusief BTW plaatsen als ik deze zelf af kom halen en ik kom uit het buitenland?
Ja, dit is mogelijk. U dient wel een identiteitsbewijs en geldig BTW nummer mee te brengen. Let op: uw BTW nummer wordt gevalideerd.
Daarnaast dient u een vervoersverklaring te ondertekenen. Deze hebben wij in de winkel voor u klaarliggen. Exclusief BTW kopen is alleen mogelijk voor buitenlandse klanten die daadwerkelijk de producten over de grens meenemen.
Hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen verrekend wanneer ik mijn bestelling wijzig?
Wanneer uw bestelling gewijzigd wordt en het te betalen bedrag hoger uitvalt, dient u dit extra bedrag te betalen. Dit kan via een online betaling die u per mail krijgt. Wanneer het bedrag lager uitvalt kunt u het bedrag als tegoed laten staan of terug laten betalen. Wanneer u een bestelling annuleert kunt u kiezen voor cadeaubonnen die u bij een latere bestelling weer inwisselt of een terugstorting van het orderbedrag.
Op welke manieren kan ik betalen?
Wanneer u uw bestelling afhaalt, kunt u betalen via pin, creditcard, Maestro of contanten. Bij verzending van uw bestelling zijn er vele mogelijkheden, de meest gekozen betaalmethode zijn: iDeal, Bancontant/Mr. Cash, creditcard (VISA, Mastercard & American Express), vooruit per bank overmaken en onder rembours. Zie voor alle betaalmethodes onze "betalingsmogelijkheden" pagina.
Wat zijn de bankgegevens van Bax-shop.be?
Bij enkele betaalmethoden heeft u de volgende gegevens van Bax-shop.be nodig: IBAN: BE 16 73 10 04 60 77 74 / BIC: KREDBEBB. Al onze gegevens zijn ook te vinden op onze contactpagina.
Kan ik online bestellingen exclusief BTW plaatsen als ik in het buitenland woon?
Ja, voor onze buitenlandse klanten is het mogelijk online exclusief BTW te bestellen. Het is wel noodzakelijk om uw BTW nummer in te vullen bij uw gegevens. Let op: uw BTW-nummer wordt gevalideerd, bij akkoord krijgt u uw bestelling tegen 0% BTW geleverd.
Kan ik met een creditcard betalen?
Ja, u kunt in de winkel en online betalen met uw creditcard. Wanneer u online een bestelling plaatst, rekent u binnen een beveiligde en gecodeerde omgeving af op de website van Ogone. Zodra de goedkeuring van uw creditcardmaatschappij binnen is, verzenden wij direct uw bestelling. Bax-shop.be accepteert de volgende creditcards: Mastercard, Visacard, Maestro en American Express.
Hoe kan ik een cadeaubon / kortingscode invoeren?
In de virtuele winkelwagen staat een link: 'cadeaubon invoeren'. Na het klikken op deze link verschijnt een veld waar de code ingevoerd kan worden
Werken jullie met kortingscodes?
Bax-shop.be geeft diverse kortingscodes uit, bijvoorbeeld via onze nieuwsbrief. Schrijf u hier op in en profiteer van een aantrekkelijke korting op uw aankoop.
Kan ik hier VVV-bonnen verzilveren?
Nee, u kunt bij Bax-shop.be niet met VVV-bonnen betalen.
Wat doe ik als mijn kortingscode niet werkt?
u kunt het beste contact met ons opnemen. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Ik kan de factuur die ik per mail ontving niet openen.
Bij het plaatsen van uw bestelling krijgt u diezelfde avond nog een factuur per e-mail opgestuurd. Het kan gebeuren dat u uw factuur niet kunt openen, wanneer u een klantenprofiel heeft, worden al uw facturen opgeslagen. Onder het tabblad bestelhistorie treft u al uw facturen aan. Indien u geen klantenprofiel heeft, dan kunt u contact op nemen met de klantenservice via +32 (0)3 605 22 26 of helpdesk@bax-shop.be. Wij zorgen dat u alsnog zo snel mogelijk uw factuur krijgt.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Wanneer u uw bestelling afhaalt in onze winkel, heeft u verschillende betalingsmogelijkheden. U kunt betalen via pin, creditcard, Maestro of contanten. Bij verzending van uw bestelling zijn er de volgende mogelijkheden: iDeal, Bancontant/Mr. Cash, creditcard (VISA, Mastercard & American Express), Maestro, vooruit per bank overmaken en onder rembours. Zie voor meer informatie de Betalingsmogelijkheden pagina.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de winkel?
Wanneer u een bestelling afhaalt in onze winkel heeft u verschillende betalingsmogelijkheden. U kunt betalen via pin, creditcard, Maestro of contant.
Waarom veranderen prijzen met behoorlijke regelmaat?
Bax-shop.be houdt nauwlettend de concurrentie in de gaten om de laagste prijzen te kunnen garanderen. Dit proces verloopt gedeeltelijk automatisch en we willen zoveel mogelijk meegaan met de laagste prijzen die online te vinden zijn. Hierdoor is het mogelijk dat bepaalde productprijzen enigszins kunnen schommelen. Dit kan bij zeer populaire producten zelfs op dagelijkse basis zijn. Verder is het mogelijk dat leveranciers onaangekondigde prijswijzigingen doorvoeren, die in ons voor- of nadeel zijn. Dit kan positief of negatief invloed hebben op bepaalde productprijzen.
Om bovenstaande redenen is het verstandig om direct te profiteren indien u een product voor een leuke actieprijs in onze webshop ziet. We kunnen namelijk niet voorspellen of een product nog voor een bepaalde tijd dezelfde prijs blijft houden.
Indien een bepaald product gegarandeerd een langere tijd verkrijgbaar is voor een speciale prijs (bijvoorbeeld wegens een actie vanuit Bax-shop.be of een leverancier), dan zullen wij dit communiceren. Om op de hoogte te blijven van deze acties kunt u zich abonneren op onze nieuwsbrief.
Wat is Mistercash?
Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas.
De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.
Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.
Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
Ja, het op rekening leveren aan overheids- en onderwijsinstellingen behoort tot de mogelijkheden. U dient hiervoor een aanvraag in te dienen bij onze directie. Stuur een KvK-uittreksel en een kopie van het identiteitsbewijs van de inkoper ter beoordeling naar helpdesk@bax-shop.be. Wij zullen daarna contact met u opnemen.
Ik kreeg twee keer een bericht dat mijn betaling misging, maar ik heb wel betaald.
Waarschijnlijk staat uw order dubbel in ons systeem. U kunt het beste contact met ons opnemen. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Graag ontvang ik mijn factuur zodat ik mijn bestelling kan bevestigen alvorens te betalen.
Na het plaatsen van uw bestelling zult u 's nachts per e-mail uw factuur ontvangen.
Wat gebeurt er met het restbedrag van een cadeaubon als ik een goedkoper product aanschaf?
Wij betalen cadeaubonnen niet in contanten uit, dus een resterend bedrag zal komen te vervallen. Afhankelijk van het bedrag kan een restant echter wel in bonnen gerestitueerd worden.
Mag ik op rekening aanschaffen? Ik werk voor een basisschool.
Ja, het op rekening leveren aan overheids- en onderwijsinstellingen behoort tot de mogelijkheden. U dient hiervoor een aanvraag in te dienen bij onze directie. Stuur een KvK-uittreksel en een kopie van het identiteitsbewijs van de inkoper ter beoordeling naar helpdesk@bax-shop.be. Wij zullen daarna contact met u opnemen.
Ik heb nog een tegoed op mijn account. Hoe kan ik dit verrekenen?
U kunt dit helaas niet zelf doen. Neem contact op met onze klantenservice via e-mail of per telefoon, zodat wij uw nieuwe bestelling handmatig aan kunnen maken. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Ik krijg een betalingsherinnering, maar ik heb al betaald! Wat nu?
Hoogstwaarschijnlijk is uw betaling in goede orde bij ons aangekomen en krijgt u een herinnering voor een dubbele bestelling. Komt het ordernummer niet overeen met de referentie op uw bankafschrift? Neem dan contact op met onze klantenservice om de dubbele order te annuleren. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Ik heb geen betalingslink ontvangen. Waar blijft deze?
De betalingslink zou binnen 15 minuten in uw mailbox moeten verschijnen. Heeft u de mail nog niet ontvangen, controleer dan uw Spam-map. Als de mail ook daar niet te vinden is, neemt u contact op met onze klantenservice om de link nogmaals te laten versturen. U kunt ons telefonisch via +32 (0)3 605 22 26 bereiken.
Ik heb de verkeerde bank gekozen bij het betalen en nu kan ik mijn bestelling niet afronden.
Wanneer uw betaling misgaat, zullen wij u via e-mail een link toesturen waarmee u uw betaling alsnog kunt uitvoeren. Deze zal hoogstwaarschijnlijk snel in uw mailbox aankomen of daar zelfs al te vinden zijn.
Mijn betaling bij KBC online liep helaas fout.
Wanneer uw betaling misgaat, zullen wij u via e-mail een link toesturen waarmee u uw betaling alsnog kunt uitvoeren. Deze zal hoogstwaarschijnlijk snel in uw mailbox aankomen of daar zelfs al te vinden zijn.
Hoe kan ik mijn factuur opvragen?
Bij het plaatsen van uw bestelling krijgt u diezelfde avond nog een factuur per e-mail opgestuurd. Het kan gebeuren dat u uw factuur kwijt raa